//
کدخبر: ۲۹۷۶۷۰ //

سرمربی ملوان: بازی مقابل شهرداری آستارا دو نیمه متفاوت داشت

سرمربی تیم فوتبال ملوان بندرانزلی گفت: دیدار ما برابر شهرداری بندرآستارا دو نیمه متفاوت داشت.

سرمربی ملوان: بازی مقابل شهرداری آستارا دو نیمه متفاوت داشت
به گزارش فرتاک نیوز،

مازیار زارع عصر دوشنبه در پایان دیدار تیم های فوتبال ملوان بندرانزلی و شهردای بندر آستارا اظهار داشت: در این بازی دو نیمه متفاوت داشتیم چون نیمه اول برتری با تیم فوتبال شهرداری بندر آستارا بود که این تیم توانست در این نیمه دو گل به ثمر برساند.

وی افزود: اما در نیمه دوم تیم فوتبال ملوان بندرانزلی بسیار برتر از حریف خود ظاهر شد ولی در نهایت نتوانستیم از این برتری و از فرصت های به دست آمده استفاده مناسب ببریم و نتیجه بازی را واگذار کردیم.

وی ادامه داد: به هرحال در این دیدار شکست خوردیم و به طور حتم اگر در نیمه دوم از فرصت های خود استفاده مناسب می بردیم، نتیجه غیر از این رقم می خورد ولی با این وجود به مردم بندر آستارا بابت این پیروزی تبریک می گویم و از مردم بندرانزلی نیز بابت این شکست عذرخواهی می کنم.

وی بیان کرد: هم اینک همه ارکان باشگاه ، کادرفنی و بازیکنان ملوان بندرانزلی برای کسب نتایج مطلوب و صعود به لیگ برتر سعی و تلاش می کنند و همه زحمت می کشند تا نتایج خوبی کسب شود اما من خود را مسبب این شکست می دانم و این باخت را به گردن می گیرم.

سرمربی تیم فوتبال ملوان بندرانزلی خاطرنشان کرد: امیدوارم در دیدارهای آینده بتوانیم از فرصت های به دست آماده نهایت استفاده را ببریم و با کسب نتایج قابل قبول، هواداران خود را شاد و در نهایت نیز به لیگ برتر صعود کنیم.

تیم های فوتبال ملوان بندرانزلی و شهرداری بندرآستارا عصر دوشنبه در هفته یازدهم رقابت های فوتبال لیگ دسته اول باشگاه های کشور جام آزادگان ، در ورزشگاه سردارجنگل رشت به مصاف هم رفتند که در نهایت تیم شهرداری بندر آستارا با نتیجه ۲ بر یک حریف خود را شکست داد.

پیش از این بازی و تا پایان هفته دهم  رقابت های فوتبال لیگ دسته اول کشور، تیم فوتبال ملوان بندرانزلی با کسب ۱۶ امتیاز در مکان ششم  و تیم شهرداری بندر آستارا با کسب ۱۵ امتیاز در مکان هشتم جدول رده بندی قرار داشتند.

در رقابت های فوتبال لیگ دسته اول باشگاه های کشور جام آزادگان، ۱۸ تیم در یک گروه به صورت دوره ای و رفت و برگشت با هم رقابت می کنند که تیمهای ملوان بندرانزلی، شهرداری بندرآستارا و چوکا تالش نمایندگان گیلان در این لیگ هستند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۹۷۶۷۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان