//
کدخبر: ۲۲۲۳۵۴ //

کونته: کم‌کم دارم نگران تیمم می‌شوم

سرمربی تیم فوتبال اینتر پس از تساوی خانگی مردانش مقابل پارما، ادعا کرد حق آن‌ها بیش از یک امتیاز در این بازی بوده است.

کونته: کم‌کم دارم نگران تیمم می‌شوم
به گزارش فرتاک نیوز،

 اینتر در دیداری خانگی از هفته نهم سری‌آ مقابل پارما به تساوی ۲-۲ رضایت داد و این در حالی بود که با پیروزی در این بازی می‌توانست جای یوونتوس را در صدر جدول بگیرد؛ یوونتوسی که عصر امروز در خانه لچه متوقف شده بود.

آنتونیو کونته، سرمربی اینتر پس از این بازی که شک و شبهاتی درباره آفساید بودن گل دوم تیمش (گلی که روملو لوکاکو به ثمر رساند) وجود داشت، به شبکه اسکای اسپورت ایتالیا گفت: ما به نتایج سایر تیم‌ها کاری نداریم و حواس‌مان به خودمان است. در نیمه اول خوب کار نکردیم. پارما، اما بازی خوبی انجام داد و این کار را برای آن‌ها آسان‌تر کرد. فقط کافیست به دو گلی که آن‌ها زدند نگاه کنید تا متوجه منظورم شوید. با این حال در نیمه دوم تیم ما عملکرد بهتری داشت و فکر می‌کنم که در پایان این حق ما بود که بازی را ببریم. من بیشتر از این نمی‌توانستم چیزی از بازیکنانم بخواهم، چون این سومین بازی ما در شش روز اخیر بود و ما به خاطر مشکلات متعددی که داریم، مجبوریم در تمام بازی‌ها با یک ترکیب مشابه به میدان برویم و من اصلاً از این موضوع راضی نیستم.

کونته افزود: هر سه روز بازی کردن با تیمی که جانش به لبش رسیده است، کار آسانی نیست. سه روز دیگر هم باید به خانه برشا برویم و یک بازی دیگر انجام دهیم که آنجا هم باید با همین بازیکنان ترکیب اصلی را بچینیم. این وضعیت هم از نظر جسمی و هم از نظر روحی خسته‌کننده است و من دارم کمی نگران می‌شوم. با توجه به وضعیتی که داریم، به ناچار باید به بازیکنان جوان‌تری مانند الساندرو باستونی یا سباستیانو اسپوزیتو میدان بدهیم، در حالی که شتابزده عمل کردن در فرآیند رشد آنها، خطرناک است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: خبرورزشی
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۲۲۳۵۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان