//
کدخبر: ۳۱۲۵۰۰ //

۳ اخراجی در ۵ بازی هفته ی ۲۷ لیگ یک

حساسیت بازی های هفته ی بیست و هفتم رقابت های فوتبال قهرمانی دسته اول باشگاه های کشور موجب شد تا در 5 بازی انجام شده سه بازیکن اخراج شوند.

 3 اخراجی در 5 بازی هفته ی 27 لیگ یک
به گزارش فرتاک نیوز،

در بازی هوادار با ملوان که منجر به پیروزی دو بر صفر هوادار و صدرنشینی تیم تهرانی شد مهدی هاشمی نژاد وینگر راست تیم ملوان از سوی داور بازی اخراج شد. در بازی خوشه طلایی – بادران هم داور ایمان اکبری مدافع میانی تیم بادران را از زمین بازی اخراج کرد. این اتفاق در دقیقه ی 60 بازی رخ داد و تیم خوشه طلایی در دقایق پایانی با دو گلی که به تیم بادران زد به سه امتیاز ارزشمند و حیاتی دست یافت. هم چنین در بازی شاهین شهرداری بوشهر – آرمان گهر علی دهقان بازیکن آرمان گهر اخراج شد. در این بازی تیم شاهین شهرداری بوشهر به برتری دو بر یک رسید. در هر سه بازی تیم هایی که بازیکن اخراجی داشتند بازنده از میدان خارج شدند.

در فصل اخیر رقابت در بالای جدول داغ و نزدیک است و بر خلاف فصول گذشته تعداد تیم های مدعی در فاصله 8 هفته مانده به پایان بازی ها 9 تیم است.  هفته ی 27 لیگ یک فردا با برگزاری 4 دیدار دیگر به پایان می رسد و به نظر می رسد حساسیت بازی ها منجر به ارایه بازی های احساسی از سوی برخی از بازیکنان واخراج آنها می شود.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۱۲۵۰۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان