//
کدخبر: ۳۱۲۳۸۲ //

بدشانسی بزرگ برای کاپیتان آلومینوم

کاپیتان تیم آلومینیوم اراک به دلیل مصدومیت شدید، ادامه فصل را از دست داد.

بدشانسی بزرگ برای کاپیتان آلومینوم
به گزارش فرتاک نیوز،

تیم آلومینیوم اراک با هدایت علیرضا منصوریان روند بسیار خوبی در لیگ برتر در پیش گرفته و در حال حاضر با 35 امتیاز در مکان پنجم جدول رده بندی قرار دارد؛ میثم مجیدی، کاپیتان اراکی ها در خط دفاعی، یکی از بهترین بازیکنان تیمش در این مقطع به شمار می رود که بعد از حضور منصوریان به جایگاهی ثابت در ترکیب اصلی دست یافته است.

مجیدی که طی دو بازی اخیر آلومینیوم با یک گل (مقابل تراکتور در جام حذفی) و یک پاس گل (پدیده در لیگ برتر) در کارهای تهاجمی هم موثر نشان داده بود به دلیل مصدومیت شدید در تمرین امروز ادامه فصل را از دست داد.

اولین اردوی آماده‌سازی تیم آلومینیوم در تعطیلات لیگ برتر که از روز گذشته آغاز شد عصر امروز نیز ادامه یافت و در جریان این تمرین کاپیتان اراکی ها از ناحیه استخوان نازک نی پا دچار شکستگی شد تا آلومینیوم کاپیتان خود را در ادامه بازی های این فصل از دست بدهد.

میثم مجیدی در جریان تمرین امروز تیمش در حالی که برای زدن ضربه سر به هوا پریده بود در حین فرود روی انگشت پایش با شکستگی استخوان نازک نی مواجه شده و نقش بر زمین شد. این اتفاق در حالی رخ داد که آلومینیومی ها در نیم فصل اول هم محسن ربیع خواه را در جریان بازی هفته ششم مقابل پیکان به دلیل شکستگی استخوان نازک نی برای چند ماه از دست داده بودند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۱۲۳۸۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان