//
کدخبر: ۳۱۱۶۱۹ //

شریفات: چرا اسکوچیچ بازیکن آلومینیوم را دعوت نمی‌کند؟

بازیکن تیم فوتبال آلومینیوم گفت: خطیبی برای تیم آلومینیوم زحمات زیادی کشید و خیلی حرص و جوش خورد.

شریفات: چرا اسکوچیچ بازیکن آلومینیوم را دعوت نمی‌کند؟
به گزارش فرتاک نیوز،

اسماعیل شریفات در گفت‌وگویی، در مورد حواشی بازی تیم های آلومینیوم و تراکتور که به اخراج سرمربیان دو تیم منجر شد، اظهار داشت: من نمی دانم چه اتفاقی رخ داد که دو مربی با هم دعوا کردند؛ ولی هر چه بود قبل از آمدن بازیکنان به زمین رخ داد. بین دو نیمه وقتی به زمین آمدیم دو مربی با هم بحث کرده بودند و اخراج شده بودند. ما فقط شنیدیم که مرادی می‌گفت تا این دو روی سکو نروند بازی را آغاز نمی‌کنند.

وی ادامه داد: بدون شک این موضوع به حواشی دامن زد. شاید تصمیم خطیبی مبنی بر جدایی از تیم آلومینیوم در نیم فصل هم در اتفاقات این بازی دخیل بود. شاید هر مربی جای خطیبی بود همین تصمیم را می‌گرفت . نمی‌توانیم از او ایراد بگیریم. خطیبی برای تیم آلومینیوم زحمات زیادی کشید و خیلی حرص و جوش خورد. نباید فراموش کنیم این مربی تیم را بعد از سال‌ها به لیگ برتر آورد. هواداران این تیم به خاطر این صعود تاریخی مدیون خطیبی هستند. حتی مدیون پاشازاده هستند که تیم را از لیگ دو به یک آورد.

بازیکن تیم فوتبال آلومینیوم با اشاره به بازی با تراکتور در رقابت‌های جام حذفی، تصریح کرد: بازی خوب و جذابی بود. ما چند هفته دیگر در لیگ هم با آنها بازی داریم و آن بازی جذا‌ب‌تر است. قطعا تراکتور به دلیل باخت اخیر مقابل تیم ما برای انتقام به اراک می‌آید؛ ولی ما برنده آن بازی هستیم و بار دیگر می‌بازند. از این رو باید منتظر بازی حساس و جذاب دیگری از دو تیم باشیم.

شریفات در مورد عملکرد خوب خود در بازی با تراکتور گفت: همه سعی‌ام را کردم بازی خوبی انجام دهم و فکر می‌کنم موفق شدم. یکی از بهترین بازی های عمرم بود. همانطور که فصل جاری یکی از بهترین فصل های فوتبالی‌ام بود. در تیم آلومینیوم تغییر پست دادم و فکر می کنم فوتبالم دوباره احیا شد. خطیبی در تیم آلومینیوم مرا در دفاع راست به میدان فرستاد و منصوریان هم در همین پست به من اعتماد کرد. از این رو مدیون هر دو مربی هستم.

وی با اشاره به این که تیم آلومینیوم شایستگی های زیادی دارد تاکید کرد: به جرات می گویم جزو بهترین دفاع راست‌های ایران هستم. در تیم ما پوریا آریا کیا نیز بهترین دفاع چپ ایران است و این توانایی را دارد فیکس تیم ملی بازی کند.از سوی دیگر امیر هوشمند، دفاع آخر تیمان هم بازیکن فوق العاده ای است. او با گلزنی و پنالتی هایی که گرفت از تاثیرگذارترین‌های تیم ماست. نمی‌دانم چرا اسکوچیچ از تیم رده چهارم جدول بازیکنی دعوت نمی کند. تیم ما بازیکنان توانایی دارد. شاید بازی‌های لیگ را نمی‌بیند و در جریان توانایی بازیکنان نیست.

بازیکن تیم فوتبال آلومینیوم در مورد قرار گرفتن تیم آلومینیوم در رده چهارم جدول رده بندی خاطر نشان کرد: تیم ما به شخصیت تیمی خوبی رسیده و در اولین سال حضور در بین ۵ تیم بالای جدول قرار گرفت. ما این توانایی را داریم تا جایگاه خود را حفظ کنیم. به شما قول می‌دهم تیم آلومینیوم در نهایت بین ۵ تیم بالای جدول قرار می‌گیرد و فوتبال اراک همچون تهران، اصفهان و خوزستان در صدر شهر‌های فوتبالی قرار می‌گیرد.

شریفات ادامه داد:در نیم فصل اول امتیازات خوبی گرفتیم و با اضافه شدن منصوریان همان روند خوب را ادامه دادیم. حتی بهتر شدیم و به انسجام تیمی رسیدیم. شرایط به شکلی شده که به هیچ حریفی به راحتی امتیاز نمی دهیم و از دقیقه یک بازی برای برنده شدن به میدان می رویم. تیم ما نه تنها در خانه بلکه در همه بازی ها برای سه امتیاز بازی می‌کند. بازی‌های اخیر نشان می‌دهد که داخل و خارج از خانه برای ما فرقی ندارد. این روحیه برنده شدن است که تیم ما را رو به جلو حرکت می دهد. می‌خواهیم در پایان فصل با کسب جایگاهی خوب مردم اراک را خوشحال کنیم.

وی در پایان با اشاره به حضور استاندار اراک در ورزشگاه برای تماشای بازی جام حذفی گفت: حضور استاندار با آن همه مشغله کاری در کنار اعضای هیئت مدیره در ورزشگاه به تیم انگیزه داد. قول دادند درصدی از قراردادها را پرداخت و پاداش هم بدهند. حتی  اخیراً  استاندار با انتشار مطلبی از تیم آلومینیوم حمایت کردند، این نشان می‌دهد مسائل تیم چقدر برایشان مهم است. اگر با همین تفکر پیش برویم فوتبال اراک پیشرفت می کند و سال بعد شاهد حضور قدرتمندتری در لیگ برتر خواهیم بود. تلاش ما نتیجه خواهد داد و فوتبالیست های برای حضور در این تیم علاقه‌مند می‌شوند. از این رو می توانیم به لیگ قهرمانان آسیا هم چشم داشته و خاطره خوبی از اولین حضور در لیگ برتر به جا بگذاریم.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۱۱۶۱۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان