//
کدخبر: ۳۱۰۹۴۶ //

ترکیب احتمالی تراکتور مقابل آلومینیوم مشخص شد

تراکتور امروز در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی در اراک به مصاف آلومینیوم خواهد رفت.

 ترکیب احتمالی تراکتور مقابل آلومینیوم مشخص شد

تیم تراکتور امروز از ساعت 18 در شهر اراک به مصاف آلومینیوم خواهد رفت. این دیدار در چارچوب مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال ایران برگزار می شود و رسول خطیبی باید تیمش را مقابل حریفی به میدان بفرستند که در نیم فصل اول هدایت آن را به عهده داشت.

سرمربی تراکتوری ها برای بازی امروز مثل بازی با صنعت نفت در لیگ برتر، با کمبود مهره در خط دفاعی مواجه است و در غیاب محمدرضا خانزاده باید ببینیم خطیبی از چه زوجی در خط حمله تیمش استفاده می کند.

 در ادامه نگاهی داریم به ترکیب احتمالی تراکتور برای بازی امروز:

دروازه بان:

در بازی های جام حذفی بعضی از مربیان از دروزاه بانانی استفاده می کنند که معمولا در طول فصل و بازی های لیگ کمتر به آنها بازی می رسد اما با توجه به حساسیت بالای بازی به نظر نمی رسد که خطیبی ریسک کرده و محمدرضا اخباری را که روند بسیار خوبی طی بازی های اخیر لیگ و آسیا داشته را نیمکت نشین کند.

خط دفاعی:

بازی قبلی تراکتور در شرایطی برگزار شد که این تیم محمدرضا خانزاده و هادی محمدی را در اختیار نداشت و رسول خطیبی از پیمان کشاورز و میثم تیموری/حمید بوحمدان در دفاع وسط تیمش استفاده کرد. در بازی امروز هم به نظر می رسد زوج کشاورز و تیموری که عملکرد خوبی در مقابل نفت داشتند را در خط دفاعی تیمش استفاده کند. میلاد فخرالدینی و ابوالفضل رزاق پور هم مدافعان کناری تراکتور به احتمالا بالا در بازی امروز خواهند بود.

خط میانی:

زوج اکبر ایمانی و حمید بوحمدان طی بازی های اخیر تراکتور عملکرد خوبی در خط میانی داشته اند و به نظر نمی رسد که تغییر نفری در این بخش داشته باشیم. سامان نریمان جهان و مهدی تیکدری به عنوان بازیسازان تراکتور در خط میانی طی بازی های اخیر بوده اند و در بازی امروز هم حضورشان در ترکیب اصلی محتمل به نظر می رسد.

خط حمله:

زوج احتمالی خط حمله تیم تراکتور در بازی با آلومینیوم پیمان بابایی و محمدرضا عباس زاده خواهند بود که از نیم فصل دوم معمولا حضور ثابتی در ترکیب تیم شان داشته اند و رسول خطیبی امید زیادی به گلزنی آنها در بازی حساس امروز دارند.

به این ترتیب، ترکیب احتمالی تراکتور مقابل آلومینیوم به شرح زیر خواهد بود:

محمدرضا اخباری، پیمان کشاورز، میثم تیموری، میلاد فخرالدینی، ابوالفضل رزاق‌پور، حمید بوحمدان، اکبر ایمانی، سامان نریمان جهان، مهدی تیکدری، پیمان بابایی، محمد عباس‌زاده

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۱۰۹۴۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان