//
کدخبر: ۳۱۲۳۴۴ //

علی اصغر کلانتری:برای چوکا احترام خاصی قائل هستیم و این تیم را دست کم نمیگیریم

سرمربی فجرشهیدسپاسی:کسب سه امتیاز بازی مقابل چوکا هم برای خودمان خوب است و هم برای تیم قشقایی.

علی اصغر کلانتری:برای چوکا احترام خاصی قائل هستیم و این تیم را دست کم نمیگیریم
به گزارش فرتاک نیوز،

علی اصغر کلانتری سرمربی تیم فجر شهید سپاسی در خصوص اخرین شرایط تیم قبل از بازی مقابل چوکا تالش با بیان اینکه بازیکنان تیم تمرینات بسیار خوبی را پشت سرگذاشته اند گفت: برای تیم چوکا احترام خاصی قائل هستیم و به هیچ عنوان این تیم را دست کم نخواهیم گرفت.

 

کلانتری بیان داشت: برای این بازی بجز مصدومان تیم بقیه بازیکنان حضور دارند ولی مجوز بازی و مشکل سه بازیکن سرباز که هفته گذشته مقابل ملوان نتوانستیم ازآنها استفاده کنیم هنوز حل نشده است و باشگاه در تلاش برای حل این مشکل می باشد.

وی اضافه کرد: هرچند تیم چوکا در پایین جدول است اما انها تیمی کاملا سخت کوش و دونده هستند .چند دیدار این را بررسی کرده ایم ، آنها روی ضد حملات  برنامه دارند و بازیکنان ما نیز کاملا برای این بازی سخت توجیه شده اند.

کلانتری ادامه داد:‌ هشت بازی تا پایان لیگ باقی مانده است که هر کدام شرایط خاص خود را دارند و بازیکنانم نیز از اهمیت این دیدارها اگاه هستند و باید با تمرکز خود را آماده این بازی ها کنیم.

کلانتری در خصوص مصاحبه ایی که از قول ایشان منتشر شده است که آیا انها برای تیم دیگری بازی خواهند کرد گفت:امیدوارم سو تفاهمی در این خصوص به وجود نیامده باشد چون منظور بنده این بود که خودمان ۷۰ امتیاز نداریم که برای دیگر تیم ها بازی کنیم ، ما برای خودمان بازی می کنیم و منتی هم سر کسی نمی گذاریم زیرا نیاز به امتیاز داریم هرچند این سه امتیاز برای بهبود وضعیت تیم قشقایی در جدول رده بندی نیز خوب می باشد و من از این اتفاق خوشحال خواهم شد.

کلانتری در انتها گفت:قشقایی تیم شهرمان می باشد و همواره بین ما تعامل خوبی وجود داشته است و این تعامل تا انتهای مسابقات ادامه خواهد داشت و من  برای تیم خوب  قشقایی شیراز هم در ادامه مسابقات آرزوی موفقیت داریم.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۱۲۳۴۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان