//
کدخبر: ۳۱۲۳۱۰ //

سرمربی تیم بحرین نظری درمورد ایران نداد

تیم بحرین شرایط خوبی برای صعود به دور بعدی مسابقات مقدماتی جام جهانی در گروه C دارد. به خصوص که با تصمیم کنفدراسیون فوتبال آسیا بازی ها به صورت متمرکز به میزبانی این کشور برگزار می شود.

 سرمربی تیم بحرین نظری درمورد ایران نداد
به گزارش فرتاک نیوز،

سرمربی پرتغالی تیم بحرین در آستانه ی این بازی ها با ابراز رضایت از روند آماده سازی تیم به خبرنگاران گفت: با ترکیبی هماهنگی و آمادگی کامل وارد مسابقات مقدماتی در منامه می‌شویم.در دو هفته گذشته روند آماده‌سازی بسیار خوب و مطلوبی داشتیم که شایسته مسابقات و شرایط حساس کنونی است تا بتوانیم رقابت‌ها را به خوبی به پایان برسانیم. بازیکنان تیم ملی عملکرد بسیار خوبی در مسابقه اخیر برابر مالزی داشتند. همچنین در بازی بین المللی مهم دیگری که مقابل اوکراین برگزار کردیم و اعضای تیم نمایش بسیار خوبی در این بازی داشتند که با تساوی به پایان رسید.

سوزا به حرف هایش این چنین ادامه داد: شاهد بودیم که سرمربی تیم ملی مالزی بعد از مسابقه کیفیت بازی تیم ما را مورد تمجید قرار داد و این نشانه‌ها موجب می‌شود روحیه و انگیزه بیشتری برای پیشرفت و عملکرد بهتر داشته باشیم.آرزو می‌کردیم مقابل تماشاگران خودمان بازی کنیم اما شرایط ویژه‌ای که وجود دارد این اجازه را به ما نمی‌دهد و می‌دانیم دوستداران تیم ملی بحرین حامی ما هستند و آرزو می‌کنند در این رقابت‌ها موفق شویم.

او هم چنین پیرامون بازی با اوکراین که با نتیجه ی مساوی یک بر یک به پایان رسید و موجب خوشحالی اهالی فوتبال در بحرین شد؛ گفت: این مسابقه یک تجربه فوق العاده بود در برابر تیمی از مکتب فوتبال اروپا که در سطح بسیار بالایی بازی می‌کند و تیم ما به عنوان یک نماینده شایسته از فوتبال آسیا، خاورمیانه و در جایگاه تیم ملی بحرین عملکرد مثبتی داشت که باید به آن افتخار کرد. ما یک ترکیب منسجم و هماهنگی با روحیه جنگندگی در اختیار داریم که می‌تواند در این رقابت‌ها نمایشی مثبت و موفقیت آمیز داشته باشد.

نکته ی جالب این مصاحبه این بود که سرمربی تیم ملی بحرین حرفی در مورد رقبایش در گروه C از جمله ایران نزد.

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۱۲۳۱۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان