//
کدخبر: ۳۱۲۰۹۶ //

واکنش قاسمپور به لغو ممنوعیت جذب بازیکنان و مربیان خارجی در فوتبال

یک کارشناس فوتبال گفت: در موضوع گرانی و کمبود مرغ هم تقریبا همین وضع بازیکن و مربی خارجی پیش آمد و در آخر نفهمیدیم مقصر چه کسی است.

واکنش قاسمپور به لغو ممنوعیت جذب بازیکنان و مربیان خارجی در فوتبال
به گزارش فرتاک نیوز،

ابراهیم قاسمپور در مورد لغو ممنوعیت جذب بازیکن و مربی خارجی در فوتبال ایران که برخی معتقدند به سود دلال‌هاست، اظهار داشت: تصویب یک قانون در فوتبال باید براساس نظرات کارشناسی شده باشد. برای اجرای یک قانون در فوتبال‌مان بهتر است نظرات متخصصین و کارشناسان گرفته شود و بعد از اجماع، تصمیم بگیریم.

وی افزود: شرایط لغو ممنوعیت جذب بازیکنان و مربیان خارجی در فوتبال ما شبیه مسایلی نظیر دلار نیمایی، دلار شناور و ... است. بهتر است به جای آنکه اسامی مختلفی روی دلار بگذاریم، کار به صورت اساسی و ریشه‌ای درست شود. در فوتبال ما هم دلال‌ها همیشه کار خودشان را می‌کنند. اگر بازیکن خارجی نباشد، بازیکنان ایرانی را ترانسفر می‌کنند. باید ریشه فساد را بخشکانیم. در همین موضوع گرانی و کمبود مرغ هم تقریبا همین وضع بازیکن و مربی خارجی پیش آمد. در میزگردهای کارشناسی تلویزیون چند نفر می‌آمدند و صحبت می‌کردند و در آخر هم مجری برنامه اعتراف می‌کرد که آخر ما نفهمیدیم مقصر چه کسی است.

این کارشناس فوتبال تاکید کرد: می‌گویند بازیکنان ملی‌پوش و روزمه دار خارجی بیاوریم. مگر رزومه جعلی درست کردن، کاری دارد؟ آدم شارلاتان در همه جای دنیا وجود دارد. مگر در کشور خودمان برخی دکترا یا فوق لیسانس جعلی ندارند یا حتی پایان‌نامه دروغین؟ بهتر است ابتدا قبل از اینکه قانونی تصویب شود و بخواهیمآن را اجرا کنیم، کارشناسی شده باشد. اگر ممنوعیت حضور بازیکنان و مربیان خارجی به دلیل این بود که برخی حتی بدون اینکه یک نیمه برای تیم‌های ایرانی بازی کنند، دستمزدهای آنچنانی دریافت کرده‌اند یا علیه باشگاه های ما در فیفا و مراجع بین‌المللی شکایت کرده اند، حالا باید ببینیم چرا می‌خواهیم این قانون را لغو کنیم؟

قاسمپور تصریح کرد: بهتر است قبل از تصویب قانونی بدانیم چرا آن را تصویب می کنیم تا نخواهیم دور روز دیگر آن را لغو کنیم. اگر قرار است بازیکنان و مربیان خارجی به فوتبال ما بیایند، باید نفراتی باشند که سطحشان خیلی بالاتر از خودمان باشد و چیزی به ما اضافه کنند؛ نه اینکه باشگاه ها و فدراسیون ما را بدهکار کنند و بروند.

بازیکن اسبق تیم ملی فوتبال با اشاره به صحبت‌های عزیزی خادم رئیس جدید فدراسیون در برنامه تلویزیونی عنوان کرد: تمام حرف‌هایش تکراری و شعاری بود. اکنون ببینید که نامزدهای ریاست جمهوری چقدر خوب حرف می‌زنند اما در اجرا بازهم شاهد گرانی هستیم. 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۱۲۰۹۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان