//
کدخبر: ۲۴۸۱۲۳ //

واکنش ابراهیم قاسمپور به ادعای مهندسی نتایج لیگ برتر

کارشناسان فوتبال ایران گفت: پرسپولیس بعد از آمدن برانکو متحول شد و تیمی که اکنون صدرنشین لیگ است در واقع همان تیم برانکوست.

 واکنش ابراهیم قاسمپور به ادعای مهندسی نتایج لیگ برتر
به گزارش فرتاک نیوز،

ابراهیم قاسمپور درباره برخی اظهارنظرها درباره مهندسی نتایج لیگ برتر فوتبال اظهار داشت: پرسپولیس در چند سال اخیر از لحاظ فوتبالی پیشرفت قابل ملاحظه‌ای داشته و اسکلت اصلی خود را نیز حفظ کرده است. در واقع پرسپولیس با برانکو متحول شد و بعد از رفتن او نیز 90 درصد نفرات تیم حفظ شدند. من حتی اعتقاد دارم تیمی که اکنون صدرنشین لیگ است در واقع همان تیم برانکوست که مسیر خودش را چند سالی می‌شود پیدا کرده و همین طور ادامه می‌دهد. چه بسا در آینده مربیانی بیایند که این تیم را دچار تغییرات عمده‌ای کرده و با این کار یا مانع نتیجه‌گیری شوند یا حتی بهتر نتیجه بگیرند.

 وی افزود: در سال‌های قبل از حضور برانکو، مشاهده می‌شد که پرسپولیس با مربیان مختلف نتوانست نتیجه بگیرد و سال‌های زیادی ناکام بود. در همان سال‌ها سپاهان و فولاد توانستند چند قهرمانی بیاورند اما از این حرف و حدیث‌‌ها نبود. من منکر این نمی‌شوم که پرسپولیس و استقلال دو تیم پرطرفدار کشور هستند که حتی مسئولان دولت و مجلس هم به هر شکلی طرفدار یکی از دو تیم هستند اما این دلیل نمی‌شود بخواهیم این موضوع را به قضاوت‌های بازی‌های این دو تیم ربط دهیم. شاید فلان مسئول بالا رتبه مملکت هم بگوید که طرفدار پرسپولیس یا استقلال است و نمی شود صرفا به خاطر این موضوع بگوییم فلان تیم اگر قهرمان می‌شود به خاطر حمایت این مقام مسئول است. در نتیجه‌گیری در فوتبال عوامل زیادی دخیل هستند که اگر به شکل مطلوب انجام شوند موفقیت رقم می‌خورد.

کارشناس فوتبال کشورمان در واکنش رای صادر از سوی کمیته انضباطی در مورد دیدار انجام نشده سپاهان و پرسپولیس، عنوان کرد: آنچه ما از صحنه‌های تلویزیون دیدیم این بود که پرسپولیس در زمین مسابقه حاضر شد و تیم حریف نیامد. مسلما ناظر و تیم داوری این مسابقه که از نزدیک شاهد ماجرا بودند بهتر از هر فرد دیگری می‌توانند قضاوت کرده و به مسئولان گزارش دهند. شاید بهتر باشد که باشگاه‌ها در تصمیم‌گیری‌ها کلان، انتخاب‌ها و عملکرد مدیران خود تجدیدنظر داشته باشند تا بتوانند مسیری بهتری را در پیش بگیرند. اینکه باشگاهی بخواهد ناکامی خود را به مسائل دیگر ربط دهد کار درستی نیست و موفقیتی را برای این باشگاه‌ها به ارمغان نخواهد آورد.

ابراهیم قاسمپور   خاطرنشان کرد: تیم‌هایی در لیگ داریم که در سال 3 یا 4 سرمربی عوض می‌کنند. قدر مسلم ثبات مدیریت و کادرفنی لازمه هر موفقیتی است. اینکه بخواهیم مانند کشورهای عربی بعد از دو سه شکست کادرفنی را تغییر دهیم قطعا به جایی نخواهیم رسید. این موضوع در مورد مدیران هم صدق می‌کند. پرسپولیس اگر چند سال قهرمان شد به خاطر حفظ برانکو و حمایت از تصمیماتی بود که او اتخاذ می‌کرد. بعضا شاهد بودیم بازیکنان خوب و محبوبی از پرسپولیس کنار گذاشته شدند اما مدیران وقت و هواداران در این زمینه برانکو را حمایت کردند و نتیجه‌اش را دیدند.  تاکید من این است که باشگاه‌ها در مدیریت و کادرفنی خود ثبات داشته باشند تا بتوانند مسیری را که انتخاب کرده‌اند را به پایان برسانند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: افکارنیوز
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۴۸۱۲۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان