//
کدخبر: ۳۱۱۷۶۹ //

غیبت خط آتش سپاهان در لیست تیم ملی

فهرست تیم ملی در حالی اعلام شد که هیچ‌کدام از مهاجمان سپاهان در این لیست حضور ندارند.

غیبت خط آتش سپاهان در لیست تیم ملی
به گزارش فرتاک نیوز،

دوشنبه شب فهرست تیم ملی برای حضور در رقابت‌های مقدماتی جام جهانی اعلام شد و طبق این لیست ۵ بازیکن از پرسپولیس، ۳ بازیکن از سپاهان، یک بازیکن از استقلال، یک بازیکن از تراکتور و ۱۶ لژیونر شاغل در لیگ‌های مختلف اروپایی و آسیایی در فهرست تیم‌ملی قرار گرفتند و باید خود را در رقابتی حساس مقابل هنگ کنگ، کامبوج، عراق و بحرین آماده کنند.

در میان دعوت شده‌ها بازگشت سعید عزت‌اللهی، هافبک دفاعی تیم وایله دانمارک به فهرست تیم ملی، دعوت مجدد جعفر سلمانی بازیکن پورتیموننزه و هم‌چنین بازگشت صادق محرمی پس از رها شدن از بند مصدومیت قابل توجه است. دراگان اسکوچیچ در این فهرست در هر پست چند بازیکن را انتخاب کرده است و از میان خط خورده‌ها می‌توان به جا ماندن رشید مظاهری، دروازه‌بان استقلال اشاره کرد که در این فهرست جایی ندارد.

نکته‌ای که در میان جا مانده‌ها از لیست تیم ملی می‌توان به آن اشاره کرد دعوت نشدن مهاجمان سپاهان بود. ‌جایی که خط آتش این تیم متشکل از سجاد شهباززاده، محمد محبی و محمدرضا عباسی جایی در این لیست ندارند. مثلث خط حمله سپاهان روی هم ۲۶ گل به ثمر رسانده که این آمار از مجموع گل‌های زده ۱۴ تیم لیگ برتری بیش‌تر است و رکورد قابل توجهی به حساب می‌آید. سپاهانی‌ها هم‌چنین با به ثمر رساندن ۴۲ بیش‌ترین گل زده را در میان تیم‌های لیگ برتری به نام خود ثبت کرده‌اند.

البته تیم ملی ایران همواره در دوره‌های مختلف بهترین مهاجمان را در اختیار داشته و در این برهه زمانی با وجود دعوت نشدن مهاجمان سپاهان نیز با توپ پر در مسابقات مقدمانی جام جهانی حضور پیدا می‌کند. مهاجمانی از جمله سردار آزمون، مهدی طارمی و کریم انصاری‌فرد که در لیگ‌های اروپایی درخشیده‌اند، به خوبی می‌توانند خط حمله تیم ملی را برای گلزنی تضمین کنند و در کنار این بازیکنان باید به حضور کاوه رضایی، مهدی قائدی، مهدی ترابی و سامان قدوس هم اشاره کرد که در آمادگی به ثمر می‌برند.

مهاجمان دیگری از جمله الهیار صیادمنش و شهاب زاهدی دو بازیکن شاغل در تیم زوریا اوکراین هم می‌توانستند در اختیار تیم ملی ایران باشند اما هر کدام به دلایلی در  این فهرست حضور ندارند. با تمام نقاط قوت و ضعف فهرست تیم ملی، شاگردان دراگان اسکوچیچ باید بهترین خود را ارائه دهند تا تیم ملی بتوانند از این مرحله عبور کند و حضور در جام جهانی امیدوارتر شود.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۱۱۷۶۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان