//
کدخبر: ۳۱۱۴۰۹ //

شریفات: استقلالی ام ولی اینکه می گویند قهرمانی های پرسپولیس شانسی یا با حمایت کسی بوده است را قبول ندارم

اسماعیل شریفات بازیکن آلومینیوم اراک گفت که به نظر من سپاهان یا پرسپولیس قهرمان لیگ می شوند ولی شانس شاگردان نویدکیا بیشتر است.

شریفات: استقلالی ام ولی اینکه می گویند قهرمانی های پرسپولیس شانسی یا با حمایت کسی بوده است را قبول ندارم
به گزارش فرتاک نیوز،

 تیم فوتبال آلومینیوم اراک پس از حضور علیرضا منصوریان بر روی نیمکت این تیم، نتایج امیدوارکننده ای را کسب کرده است. آنها اکنون در رده چهارم لیگ برتر قرار دارند و در جام حذفی نیز با غلبه بر تراکتور، راهی مرحله یک چهارم نهایی شدند.

اسماعیل شریفات بازیکن آلومینیوم درخصوص پیروزی این تیم مقابل تراکتور گفت: این پیروزی مبارک هواداران و مردم اراک باشد. کسی فکرش را نمی کرد که تیم ما تا این مرحله بالا بیاید یا اینکه در جدول رده بندی، جزو 5 تیم بالای جدول باشیم هر چند که تیم های پایین تر از ما 2 بازی معوقه دارند اما فکر نمی کنم رتبه ما خیلی در جدول پایین بیاید.

وی ادامه داد: تیم های رقیب ما ممکن است امتیاز از دست بدهند. به طور مثال تراکتور و فولاد با یکدیگر بازی دارند که هر کدام از این تیم امتیاز از دست بدهند، به سود ما خواهد بود. برتری برابر تراکتور شیرین بود و خیلی به ما چسبید.

بازیکن آلومینیوم در رابطه با اینکه آنها مدافع عنوان قهرمانی را حذف کرده اند، گفت: کلا جام حذفی، جام شگفتی هاست. تمرکز ما روی جام حذفی بالاست. با نتایجی که کسب شده است، به صورت ویژه تر به لیگ برتر نگاه می کنیم. در هدف اول نمی خواهیم رتبه تک رقمی را از دست بدهیم و سپس می خواهیم جزو 5 تیم بالای جدول باشیم. بجز سپاهان و پرسپولیس، سایر تیم ها برتری خاصی نسبت به ما ندارند وگرنه بقیه تیم ها از رده سوم تا هفتم در یک سطح هستند و همگی امیدوارند راهی آسیا شوند.

او درخصوص امیدهای آنها برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا گفت: مسلما ما این شانس را داریم. از میان سپاهان و پرسپولیس یک تیم قهرمان می شود. من فکر نمی کنم استقلال برای قهرمانی شانسی در لیگ داشته باشد و حس می کنم این تیم در جام حذفی می تواند عنوان قهرمانی را از آن خود کند.

بازیکن آلومینیوم ادامه داد: من خودم استقلالی هستم و واقعیت ها را نگاه می کنم. من نمی توانم مانند یک هوادار متعصب نظر بدهم. من خیلی دوست دارم استقلال قهرمان لیگ شود ولی زمانی که می دانم این تیم شانس قهرمانی در لیگ ندارد، نمی توانم تعصبی نظر بدهم. من سال گذشته نیز گفتم پرسپولیس قهرمان لیگ می شود و خیلی ها ناراحت شدند. اینکه می گویند پرسپولیس 4 سال است شانسی یا با حمایت کسی بوده است را قبول ندارم.

وی ادامه داد: اشتباهات داوری برای هر تیمی وجود دارد. همه از داوری سود می برند و همه هم ضرر می کنند. مثلا در بازی رفت آلومینیوم با پرسپولیس خود من باید در دقیقه 20 به دلیل خطا روی احسان پهلوان کارت زرد دوم را می گرفتم و اخراج می شدم. تنها شکست پرسپولیس در لیگ، در آن دیدار و مقابل ما بود. من می توانستم در آن صحنه اخراج شوم ولی داور نگاهی به من انداخت و از شانس خوب من، کارت زرد دوم را به من نشان نداد. ما در آن بازی از داوری سود بردیم و پرسپولیس ضرر کرد. شاید اگر ما از دقیقه 20 مقابل آنها ده نفره بازی می کردیم، ممکن بود نتوانیم آنها را شکست دهیم. به طور کلی به نظر من پرسپولیس این 4 سال شانسی قهرمان نشد و از میان آنها و سپاهان یک تیم قهرمان می شود که به نظر من سپاهان این عنوان قهرمانی را از آن خود می کند.

شریفات درخصوص اخراج منصوریان در بازی قبل و اینکه غیبت او در بازی بعدی تأثیرگذار خواهد بود یا خیر، گفت: مسلما مربیان کنار خط روی تیم تأثیر دارند ولی به هر حال ما آنقدر در بازی گذشته تمرکز داشتیم که بزرگتر های تیم درون زمین با یکدیگر صحبت می کردیم و تیم را جمع می کردیم. لب خط نیز مربیان تیم مانند آقای خرمگاه، دهقان و کاظمی حضور داشتند. چون ورزشگاه خالی بود، صدای آقای منصوریان نیز از روی سکوها می آمد. ولی مسلما نبودن سرمربی کنار خط، برای هر تیمی می تواند تأثیرگذار باشد.

بازیکن آلومینیوم در پایان گفت: من دوست دارم که تیم ملی نتایج خوبی کسب کند. امیدوارم آقای اسکوچیچ نیم نگاهی به تیم ما داشته باشد. البته منظورم خود من نیست، ما چند بازیکن جوان خوب مانند آریاکیا در اختیار داریم که بهترین دفاع چپ نیم فصل شد و در هر بازی بهترین بازیکن تیم ما است. بازیکنان دیگری نظیر حامد پاکدل و امیر هوشمند می توانند به تیم ملی دعوت شوند. فکر می کنم امسال بهترین سال زندگی من است و سالهای گذشته می تواند در مراحل دوم و سوم قرار بگیرد. امسال در پست جدید دفاع راست بازی کردم. از نظر خودم، من و فرشاد محمدی مهر جزو بهترین دفاع راست های لیگ بودیم و در سمت چپ نیز امید نورافکن و پوریا آریاکیا را انتخاب می کنم که فصل خوبی را پشت سرگذاشتیم.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۱۱۴۰۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان