//
کدخبر: ۳۱۱۰۱۶ //

انتصاب فرهاد صمدی بعنوان مدیر روابط عمومی و امور بین الملل باشگاه آلیانس جمهوری آذربایجان

دکتر فرهادصمدی بعنوان مدیر روابط عمومی وامور بین‌الملل باشگاه آلیانس جمهوری آذربایجان انتخاب شد.

انتصاب فرهاد صمدی بعنوان مدیر روابط عمومی و امور بین الملل باشگاه آلیانس جمهوری آذربایجان
به گزارش فرتاک نیوز،

 طی حکمی از سوی مالک باشگاه آلیانس جمهوری آذربایجان دکتر فرهادصمدی بعنوان مدیر روابط عمومی وامور بین الملی انتخاب شد.

دکتر صمدی دارای مدرک دکترای روابط بین‌الملل از استانبول ترکیه می‌باشد و مدرک مربیگری فوتبال در کارنامه ا نیز دیده می شود.

وی در زمینه استعدادیابی هم اکنون همگام با سجاد محمودی قائم مقام  و مشاور باشگاه آلیانس فعال بوده و با حکم رسمی از مالک باشگاه آلیانس باکو بصورت رسمی بعنوان مدیر روابط عمومی و امور بین الملل باشگاه آلیانس فعالیت خودش را شروع کرده است.

یکی از ویژگی‌های مثبت دکتر صمدی، ارتباط عالی با اکثر ورزشکاران و چهره‌های معروف ورزشی  می‌باشد که می‌تواند  باشگاه آلیانس باکو را در مسیر پیشرفت و شکوفایی قرار دهد.

 

 فرهادصمدی

 

 دکتر فرهاد صمدی در مصاحبه‌اش در مورد برگزاری بزرگترین تست استعدادیابی فوتبال برای یک تیم اروپایی برای اولین بار در ایران که بصورت رایگان و زیر نظر مربیان موردتایید فدراسیون فوتبال ایران و خود باشگاه آلیانس برگزار خواهد شد وعده داد و برگزاری تست در شهرهای تبریز  ساری و تهران را یکی از برنامه‌های جدی باشگاه آلیانس  اعلام کرد  و اعلام نمود که ان شالله بزودی زمان و نحوه تست از طریق رسانه‌ها به اطلاع علاقمندان خواهد رسید.

 

طبق نظر سجاد محمودی قائم مقام و مشاور باشگاه آلیانس باکو، حضور دکتر صمدی یقینا می‌تواند به تیم آلیانس در مورد راهیابی به لیگ اروپا خیلی کمک کند .

 

 

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۱۱۰۱۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان