//
کدخبر: ۳۱۱۰۱۳ //
اتفاق عجیب در بازی آلومینیوم – تراکتور؛

اخراج منصوریان و خطیبی قبل از شروع نیمه دوم

سرمربیان دو تیم آلومینیوم و تراکتور پیش از شروع نیمه دوم با دریافت کارت قرمز از داور بازی، از کنار زمین اخراج شدند.

اخراج منصوریان و خطیبی قبل از شروع نیمه دوم
به گزارش فرتاک نیوز،

دیدار تیم های آلومینیوم و تراکتور علاوه بر حساسیت های معمول یک دیدار حذفی، حساسیت های به مراتب بالاتری داشت. حضور علیرضا منصوریان روی نیمکت آلومینیوم و رسول خطیبی روی نیمکت تراکتور که لیگ بیستم را در تبریز و اراک شروع کرده بودند، سوژه اصلی این دیدار بود.

خطیبی بعد از لیگ برتری کردن آلومینیوم و یک نیم فصل موفق در لیگ بیستم، اراک را ترک و راهی تراکتور شد. علیرضا منصوریان هم پس از 5 هفته حضور در تراکتور جدایی زودهنگامی از جمع سرخ پوشان فوتبال آذربایجان داشت و بعد از خروج خطیبی از آلومینیوم هدایت این تیم را به عهده گرفت.

این گونه بود که تقابل دو تیم در بازی امروز به تقابل حساس بین دو سرمربی تبدیل شد. پیش از شروع بازی و به رسم معمول شاهد خوش و بش اعضای کادر فنی دو تیم بودیم. منصوریان و خطیبی در جریان نیمه اول هم از کنار زمین شاگردان خود را هدایت کردند اما پیش از شروع نیمه دوم اتفاقاتی رخ داد که به اخراج هر دو سرمربی منجر شد.

درگیری لفظی دو سرمربی پیش از آغاز نیمه اول اتفاق عجیبی بود که داور بازی را بر آن داشت تا با کارت قرمز هر دو نفر از کنار زمین اخراج کند. در تصاویر تلویزیونی این درگیری لفظی و دلیل آن خیلی مشخص نبود اما همین اتفاق و انتقال سرمربیان دو تیم به روی سکوها، باعث ایجاد وقفه ای چند دقیقه ای در شروع نیمه دوم بازی شد.

 

 

 

 

 

 

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۱۱۰۱۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان