//
کدخبر: ۳۱۰۷۵۳ //

شجاعی و دژاگه در بازی دورهمی

دو کاپیتان تراکتور که طی هفته های اخیر از جمع سرخ پوشان به دور بودند، در یک محیط ورزشی دیگر به چشم خوردند.

شجاعی و دژاگه در بازی دورهمی
به گزارش فرتاک نیوز،

بعد از بازگشت تیم تراکتور از شارجه امارات، شاهد غیبت مسعود شجاعی و اشکان دژاگه در تمرینات این تیم بودیم. در واکنش به این موضوع باشگاه تراکتور اعلام کرد که اشکان و مسعود با اطلاع قبلی در مرخصی حضور دارند و مشکلی در این خصوص وجود ندارد.

در حالی که دژاگه و شجاعی در بازی تراکتور و صنعت نفت غایب بودند، تصاویری از آنها در حین انجام بازی پدل منتشر شد. در این تصاویر اشکان و مسعود در مجموعه تیم ملی به همراه سعید آوک بازیکن تیم ملی پدل در حال انجام تمرین این رشته ورزشی بودند.

 

با انتشار تصاویر یاد شده، حساسیت ها به غیبت دو ستاره تراکتور بیشتر از قبل شد اما همچنان موضع باشگاه تراکتور در خصوص غیبت آنها مسکوت بود تا اینکه یک انتشار یک فایل صوتی کوتاه از صحبت های مسعود شجاعی، پرده از اختلافاتی برداشت که نشان از پایان کار او و دژاگه در تیم تراکتور داشت.

طی روزهای اخیر و پس از انتشار فایل صوتی مسعود شجاعی که در آن به وضوح از پایان کارش در تراکتور صحبت کرده، تصاویر دیگری از او و اشکان دژاگه در فضای مجازی منتشر شده که این دو در حال انجام بازی فوتبال در چمن مصنوعی به همراه دوستان خود هستند.
 

انتشار این تصاویر نشان می دهد که دو کاپیتان تراکتور کاملا بیخیال بازگشت به تبریز شده اند و در ماه های پایانی قرارداد سه ساله خود با این باشگاه، به جای حضور در تمرینات و بازی ها با حضور در مکان های ورزشی، مشغول امتحان کردن رشته های دیگر هستند.

 

 
برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۱۰۷۵۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان