//
کدخبر: ۲۴۹۴۹۸ //

مسعود شجاعی سرمربی تراکتور می شود

مالک باشگاه تراکتور تبریز تصمیم گرفته تا مسعود شجاعی را به‌عنوان سرمربی تیم فوتبالش در فصل آینده انتخاب کند.

 مسعود شجاعی سرمربی تراکتور می شود
به گزارش فرتاک نیوز،

باشگاه تراکتور در سال‌های اخیر مشکلات متعددی با سرمربیان داخلی و خارجی که هدایت تیم فوتبالش را بر عهده داشته‌اند، پیدا کرده و کمتر پیش آمده تا سرمربی بتواند مدت زیادی هدایت سرخ‌های تبریز را بر عهده داشته باشد.

 پس از رفتن امیر قلعه‌نویی که دو فصل روی نیمکت تراکتور نشست، یحیی گل‌محمدی، مجتبی حسینی، ارطغرل ساغلام، جان توشاک، محمد تقوی، جورج لیکنز، مصطفی دنیزلی و در حال حاضر ساکت الهامی روی نیمکت تراکتور نشسته‌اند.

اینکه در کمتر از سه سال، هشت سرمربی روی نیمکت تراکتور تبریز نشسته‌اند بسیار عجیب است و شاید در میان تیم‌های باشگاهی و ملی عربی هم این همه تغییر در عرض این مدت رخ ندهد اما محمدرضا زنوزی مالک باشگاه تراکتور ترجیح داده تا این روش مدیریتی را دنبال کند. روشی که البته منجر به فتح هیچ جامی برای سرخ‌پوشان تبریز نشده است.

نکته جالب در خصوص نیمت تیم تراکتور این است که مالک این باشگاه برای فصل آینده نیز تصمیم به تغییر سرمربی گرفته و قصد دارد مسعود شجاعی که سابقه کاپیتانی تیم ملی را در کارنامه دارد و در حال حاضر کاپیتان تراکتور است را به‌عنوان سرمربی تیمش انتخاب کند و در این زمینه با او مذاکراتی داشته است. باید منتظر ماند تا در آینده تکلیف سرمربی فصل بعد تراکتور روشن شود. تصمیم شجاعی در آویختن کفش‌هایش و خداحافظی با مستطیل سبز برای نشستن روی نیمکت تیم تراکتور اهمیت زیادی در برنامه‌های مالک این باشگاه دارد. همچنین زنوزی قول برگزاری یک بازی دوستانه با یک تیم بزرگ اروپایی را برای خداحافظی شجاعی داده است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: افکار نیوز
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۴۹۴۹۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان