//
کدخبر: ۳۱۰۴۳۸ //

نارنجی‌پوشان فقط برد می‌خواهند/ کورس ۹۰ دقیقه‌ای خودرو سازان در لیگ‌برتر

دربی دو تیم خودرویی فوتبال ایران حساس‌تر از همیشه برگزار می‌شود.

نارنجی‌پوشان فقط برد می‌خواهند/ کورس ۹۰ دقیقه‌ای خودرو سازان در لیگ‌برتر
به گزارش فرتاک نیوز،

هفته بیست‌و‌سوم لیگ برتر فوتبال کشور عصر فردا ادامه پیدا خواهد کرد و دو تیم سایپا و پیکان به مصاف یکدیگر خواهند رفت .

این دیدار از ساعت ۱۹:۲۵ روز یکشنبه ۲۵ اردیبهشت در ورزشگاه دستگردی تهران و‌یه قضاوت آقایان اشکان خورشیدی، سعید قاسمی، بهزاد پناهی و  احمد محمدی برگزار خواهد شد.

این دیدار یکی از رویارویی‌های حساس دو تیم خصوصا برای نارنجی‌پوشان است، چراکه این تیم برای حضور در فصل بعد لیگ برتر  رقابت سختی دارد و نیازمند به کسب سه امتیاز دیدارهای خانگی خواهد بود.

 سایپایی‌ها پس از نتایج نچندان مناسب، فراز کمالوند باتجربه را به خدمت گرفتتند تا شاید این مربی فرشته نجات آنها از کابوس سقوط باشد.

سایپا  با توجه به یکی دو‌ بازی و البته امتیازات  کمتر نسبت رقبای بالای سری‌اش محکوم به شکست پیکان است هرچند که پیکان هم رقیبی سرسخت خواهد بود.

 

پیکان که در میانه جدول حضور دارد در سه هفته اخیر تنها دو‌ امتیاز بدست آورده و یک شکست و دو مساوی یک‌بر یک اوضاع این تیم را کمی از شرایط نرمال خارج کرده و مهدی تار‌تار می‌داند شکست برابر سایپا تیمش را وارد بحران خواهد کرد.

دو تیم در دیدار رفت به تساوی یک بر یک رسیدند و این در حالیست که تساوی در این دیدار خصوصا برای سایپایی‌ها هیچ سودی ندارد و باید دید اندیشه‌های کمالوند بر تاتار و یارانش غلبه خواهد کرد یا خیر؟

به قلم پوریا منصوری

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۱۰۴۳۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان