//
کدخبر: ۳۰۹۲۷۳ //

حل مشکل میزبانی آلومینیوم توسط اداره ورزش

اداره کل ورزش و جوانان استان مرکزی خبر از رفع مشکل نوررسانی ورزشگاه امام خمینی(ره) اراک داد.

حل مشکل میزبانی آلومینیوم توسط اداره ورزش
به گزارش فرتاک نیوز،

محمد همتی، رئیس روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان مرکزی با اعلام این خبر گفت: تاکنون اعتباری برای تکمیل و بازسازی استادیوم امام خمینی(ره) اراک و شهید چمران ساوه تخصیص نیافته است‌.

 

او ادامه داد: تمام اقداماتی که در راستای آماده‌سازی استادیوم‌ها انجام پذیرفته از منابع داخلی اداره کل ورزش و جوانان استان مرکز در سال‌های ۹۸و ۹۹ تخصیص یافته است؛ به‌طوری که بالغ بر دو و نیم برابر اعتبارات موجود عملیات عمرانی و بهسازی چمن، نور، رختکن‌ها و... صورت گرفته است.

 

رئیس روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان مرکزی یادآور شد: شرکت شایان برق اراک که از تولید کنندگان موفق داخلی و بومی استان است، در راستای نوررسانی دو ورزشگاه با این اداره کل همکاری داشته که متأسفانه برای دریافت مطالبات از سایرین کم تحمل‌تر بوده است.

وی تاکید کرد: اداره کل ورزش و جوانان استان مرکزی بارها طی جلسات مختلف از باشگاه آلومینیوم‌سازی خواسته تا با توجه به حضور مستمر این باشگاه در فوتبال کشور در قالب پروژه مشارکت به ازای پرداخت هزینه‌ها برابر قوانین و مقررات اصل ۴۴ قانون اساسی، نگهداری استادیوم را خود برعهده بگیرد که به دلیل بی‌توجهی مسئولین باشگاه، این موضوع مغفول مانده است؛ کمااینکه بسیاری از باشگاه‌های کشور به‌عنوان یکی از سرمایه‌های اصلی و پایدار خود استادیوم‌های ورزشی را در اختیار گرفته و با برنامه‌ریزی بلند مدت برای توسعه فوتبال از آن بهره‌برداری می‌نمایند؛ حال آنکه باشگاه آلومینیوم‌سازی از پرداخت حداقل هزینه‌ها نیز در این مهم اقدامی نکرده است.

 

او عنوان کرد: با پیگیری‌های مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی این موضوع حل و فصل شد و مسابقات آتی آلومینیوم‌سازی اراک در ورزشگاه امام خمینی(ره) برگزار می‌شود.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۰۹۲۷۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان