//
کدخبر: ۳۰۷۷۵۳ //

حوادث ترافیکی در خمین ۲ فوتی و هفت مصدوم برجا گذاشت

سرپرست اورژانس پیش بیمارستانی شهرستان خمین گفت: سه حادثه تصادف خمین ر شبانه روز اخیر در این شهرستان ۲ فوتی و هفت مصدوم برجای گذاشت.

حوادث ترافیکی در خمین ۲ فوتی و هفت مصدوم برجا گذاشت
به گزارش فرتاک نیوز،

به نقل از روابط عمومی اورژانس پیش بیمارستانی خمین، «اسماعیل تیرانی» افزود:  یکی از تصادف ها بر اثر برخورد یک دستگاه موتور سیکلت با یک دستگاه  وانت بار در میدان آزادی خمین بود و ۲ تصادف دیگر نیز بر اثر واژگونی خودروی پژو در جاده خمین به نیشهر و واژگونی یک دستگاه ریو در جاده خمین به الیگودرز در فرعی آشناخور به سمت هنده اتفاق افتاده است.
وی ادامه داد: مرکز پیام اورژانس ۱۱۵ خمین بعد از دریافت این مأموریت‌ها به سرعت  کد ۷۰۱۳ شهری را برای ماموریت اول و دوم و کدهای ۷۰۴۳ دهنو و کد ۷۰۵۳ شهری را به ماموریت سوم اعزام کرد.
سرپرست اورژانس پیش بیمارستانی خمین اضافه کرد: مصدومان این حوادث ترافیکی از سوی عوامل اورژانس۱۱۵ بعد از انجام اقدامات درمانی پیش بیمارستانی برای پیگیری امور درمانی به بیمارستان امام خمینی (ره)خمین منتقل شدند.
تیرانی گفت: یکی از سرنشینان پژو و ریو در محور آشناخور به هنده به علت شدت جراحات وارده، سر صحنه فوت کرد و مصدوم تصادف جاده  خمین به نیشهر نیز در بیمارستان بعد از انجام اقدامات درمانی جان خود را از دست داد.
خمین  واقع در نوار جنوب استان مرکزی در مسیر یکی از شریان‌های اصلی تردد شمال به جنوب و شرق به غرب کشور قرار دارد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۰۷۷۵۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان