//
کدخبر: ۳۰۱۵۰۸ //

قسمت‌های باقیمانده «پایتخت ۶» تا پایان سال پخش می‌شود

خلاصه هفت‌قسمتی پایتخت ۶ از عید مبعث و پخش دو قسمت جدید این مجموعه که سال گذشته به دلیل شیوع کرونا تصویربرداری نشده بود، روزهای ۲۹ و ۳۰ اسفند روی آنتن شبکه یک سیما می‌رود.

قسمت‌های باقیمانده «پایتخت ۶» تا پایان سال پخش می‌شود

مدیر روابط عمومی معاونت سیما ضمن اعلام خبر بازپخش خلاصه ۷ قسمتی پایتخت ۶ از عید مبعث و پخش دو قسمت جدید در روزهای ۲۹ و ۳۰ اسفند از شبکه یک گفت: پرونده پایتخت ۶ و باقی‌مانده قصه آن در شب پایانی سال ۱۳۹۹ بسته می‌شود.
حمید خواجه نژاد  گفت: قصه دو قسمت پایانی نگاهی طنزآمیز به برخی مسائل و حواشی کرونا دارد و در حال حاضر در رامسر در حال ضبط و تصویربرداری است و درحقیقت روند قصه ۱۵ قسمت قبلی را تکمیل می‌کند.
وی با بیان اینکه این مجموعه نمایشی از سرمایه‌های سازمان به حساب می‌آید، با اشاره به دستور رئیس سازمان برای بررسی خطا و اشکالات سکانس پایانی این مجموعه افزود: هیئت ویژه‌ای در معاونت سیما تشکیل شد و پس از بررسی‌های مختلف در نهایت مشخص شد بی‌توجهی و کم‌دقتی‌هایی موجب اشکالات بخش‌هایی از آخرین قسمت شده است.
به گزارش فرتاک نیوز، خواجه نژاد با اشاره به جلسه سیروس مقدم، کارگردان این مجموعه با رئیس سازمان پیش از آغاز تصویربرداری دو قسمت پایانی تصریح کرد: در این نشست سیروس مقدم با بیان توضیحاتی اذعان داشت سوءنیتی برنامه‌ریزی شده در کار نبود، اما رسانه‌های بیگانه با اهداف سوء خود روی آن موج سواری کردند و گروه سازنده موظف شد فصل ۶ را با پایان‌بندی شایسته و مورد انتظار مخاطبان به سرانجام برساند.
مدیر روابط عمومی معاونت سیما با اشاره به سیاست سیما برای حمایت از تولیدات فاخر و پرمخاطب تصریح کرد: این مجموعه نمایشی در فصل‌های گذشته الگوی موفقی در سریال سازی و حوزه سبک زندگی ایرانی اسلامی‌بوده، مخاطبان بسیاری را با خود همراه کرده و ان شاءالله پس از ارائه طرح مناسب، زمینه تولید فصل هفت پایتخت مهیاست.
وی خاطرنشان کرد: خلاصه هفت‌قسمتی پایتخت ۶ از ۲۱ اسفند همزمان با عید مبعث ساعت ۱۹:۳۰ بازپخش و دو قسمت جدید در روزهای ۲۹ و ۳۰ اسفند از شبکه یک پخش می‌شود.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۰۱۵۰۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان