//
کدخبر: ۳۰۹۱۱۱ //

شکوری: نشان دادیم به دنبال قهرمانی آسیا هستیم/ هیچ‌کدام از اعضای پرسپولیس واکسن نزده اند

سخنگوی باشگاه پرسپولیس می‌گوید این باشگاه به دنبال کسب قهرمانی در لیگ قهرمانان آسیاست.

 شکوری: نشان دادیم به دنبال قهرمانی آسیا هستیم/ هیچ‌کدام از اعضای پرسپولیس واکسن نزده اند
به گزارش فرتاک نیوز،

ابراهیم شکوری، سخنگوی باشگاه پرسپولیس در نشست خبری خود که در صفحه مجازی این باشگاه برگزار شد، اظهار کرد: ما در سال جدید عازم شهر گوا بودیم و با توجه به شرایط خاص این شهر، دچار چالش‌هایی شدیم. ۲۱ روزی که در کشور هند و شرایط کرونایی این کشور حضور داشتیم، باعث شد با چالش‌هایی روبرو شویم اما با دعای هواداران و حمایت آن‌ها و دوستانمان در باشگاه پرسپولیس، با ۵ پیروزی، صعود مقتدرانه‌ای داشتیم که نشان داد باشگاه با بازیکنان و کادر فنی خوبش به دنبال قهرمانی آسیاست و صعود از این گروه سخت نشان داد که ما عزممان را برای این مهم جزم کرده‌ایم.

او در پاسخ به تمدید قرارداد بازیکنان و همچنین حفظ نوراللهی و کنعانی‌زادگان گفت: ما هم به صورت مکتوب و هم به صورت شفاهی با بازیکنانی که قراردادشان در حال اتمام است، گفته‌ایم به باشگاه بیایند و پیشنهادشان را بگویند. من در مدت حضور در هندوستان و حتی قرنطینه با بازیکنان صحبت کردم. باشگاه از آن‌ها می‌خواهد بمانند. بازیکنان ما، فینالیست آسیا هستند و طبیعی است که از باشگاه‌های دیگر به خصوص کشورهای حوزه خلیج فارس پیشنهاد داشته باشند.

شکوری درباره مساله کارگزار باشگاه هم گفت: قرارداد با کارگزار باید تمدید شود و با نامه‌ای که به کارگزار داده شده، باید شرایط ادامه همکاری سنجیده شود. باید کارگزار ابتدا پاسخ نامه باشگاه را بدهد و سپس چیزی که به نفع باشگاه است، اتفاق بیفتد و ادامه همکاری صورت بگیرد.

او در پاسخ به سوال ایسنا مبنی بر شکایت باشگاه گوا گفت: باشگاه لایحه خوبی را آماده کرده و توانستیم با مسئولان هندی ارتباط برقرار کنیم و امیدواریم این مسائل زودتر حل شود. دکتر حسینی‌پور درباره این مسائل حقوقی بیشتر توضیح می‌دهند زیرا اگر هواداران در این خصوص بدانند، بهتر است.

شکوری درباره درآمدزایی پرسپولیس و اینکه به جز کارگزار تاکنون درآمد دیگر حاصل نشده، به ایسنا پاسخ داد: مدیرعامل صحبت‌های زیادی در این خصوص انجام داده است. قراردادی با کارگزار ثبت شده که کلیه کارهای درآمدی به عهده کارگزار است و فضای درآمدی دیگری وجود ندارد. اگر پولی قرض گرفته شده، برگرداندن آن به صورت دلاری و از سوی AFC است. ما به صورت مکتوب به کارگزار باشگاه اعلام کردیم که شکایت باشگاه گوا بر عهده کارگزار خواهد بود و امیدواریم اتفاقی برای پرسپولیس نیفتد.

سخنگوی باشگاه پرسپولیس درباره برنامه‌ریزی سازمان لیگ و موضع باشگاه پرسپولیس اظهار کرد: امیدواریم همان اتفاقی که در نیم‌فصل اول افتاد، در ادامه هم بیفتد. هواداران ما مورد هجمه قرار می‌گیرند زیرا نایب قهرمان آسیا و قهرمان لیگ ایران هستیم.

او ادامه داد: ما در ۴ جام رقابت می‌کنیم و طبیعی است که بازی‌های ما فشرده شود اما امیدواریم با مکاتباتی که صدری و سمیعی انجام دادند، توانستیم بازی با سپاهان را ۳ روز عقب انداختیم. ما به خاطر احترام به کادر درمان و مردم وارد قرنطینه شدیم و همین کار ما را پیچیده کرد. قرنطینه ما سعی کرد به جامعه کمک کند و خدا را شکر پس از ۴ روز، قرنطینه ما کامل انجام شد. ما فقط می‌خواهیم آن چه برای تیم‌های دیگر اتفاق می‌افتد برای ما هم اتفاق بیفتد.

او درباره چمن مصنوعی ورزشگاه استقلال تاجیکستان گفت: به هر حال برگزاری بازی‌ها در آسیا استانداردهایی را دارد که AFC آن را رعایت می‌کند و مدیریت باشگاه هم در این خصوص مکاتبه خواهد کرد. مهمان بودن ما، آن هم در صورتی که صعود مقتدرانه داشتیم جالب است اما درباره آن مکاتبه خواهیم کرد.

وی درباره وضعیت سه دانگ از سند باشگاه پرسپولیس هم گفت: اگر من و کارمندان پرسپولیس در این ساختمان هستیم، نماینده ۴۰ میلیون هوادار هستیم و از حقمان نمی‌گذریم. سوالات زیادی از فدراسیون فوتبال و مسئولان شستا داریم زیرا ما هیچ نامه و مکاتبه‌ای نداشتیم که بدانیم چرا این اتفاق افتاده اما آقای حسین‌پور بیشتر توضیح خواهند داد.

سخنگوی پرسپولیس درباره لزوم برابری بازی‌های دو تیم استقلال و پرسپولیس پیش از داربی هم گفت: در رابطه با برنامه سازمان لیگ، ۴ هفته‌ است که درگیر موضوع هستیم و درخواست منطقی و مناسب خود را ارسال کردیم. موفق شدیم بر اساس قوانین فوتبال، زمان بازی سپاهان و داربی را تغییر دهیم؛ اتفاقی که در نیم‌فصل اول افتاد، هنوز در نیم‌فصل دوم نیفتاده اما بعید می‌دانم برای برنامه داربی تغییری به وجود بیاید. شاید در حق پرسپولیس اجحاف شود و حق پرسپولیس رعایت نشود اما از هواداران می‌خواهیم در این دو بازی که سرنوشت قهرمانی را تعیین می‌کند، کمک کنند. می‌دانیم نمی‌شود برنامه را تغییر داد، در نتیجه فقط از ما حمایت کنند.

شکوری در خصوص همکاری با باشگاه آتیه گفت: قرارداد ما این ماه به پایان می‌رسد و در صورت میل این شرکت به ادامه همکاری، برای شرایطی که به نفع منافع باشگاه باشد، با این کارگزار صحبت می‌کنیم.

او در خصوص حاشیه‌هایی مثل لو رفتن ترکیب تیم قبل از بازی‌ها گفت: من هم مثل شما، فضای مجازی و رسانه را رصد می‌کنم اما از آن‌ها می‌خواهم وارد بازی عده‌ای نشوند. این که ترکیب لو می‌رود، نه برای ما خوشحال‌کننده است و نه برای کادر فنی. باشگاه در این مقطع مشکلاتی دارد که درگیر آن هستیم. به دستور سمیعی پیگیر این موضوع و پیدا کردن آن فرد هستیم و با کسی و صفحه‌ای که بخواهد برای باشگاه ایجاد حاشیه کند، برخورد جدی می‌کنیم و شکایت می‌کنیم اما اکنون درگیر مشکلاتی هستیم که باید تمرکز زیادی هم روی آن‌ها بگذاریم.

او در خصوص جذب خلیل‌زاده گفت: حضور شجاع در هتل ما چنین اخباری را دامن زد اما هیچ بحثی برای جذب او در تیم ما مطرح نشده است. تیم ما ۲۱ روز در هتل قرنطینه بود و کسی حق رفت و آمد نداشت و حتی بازیکنان ما هم به اتاق یکدیگر نمی‌رفتند.

سخنگوی باشگاه پرسپولیس درباره حفظ بازیکنان اصلی تیم گفت: باشگاه پرسپولیس از ماه‌ها قبل به فکر این موضوع بود و با بازیکنانی مثل عبدی و نعمتی تمدید کرد. از بازیکنان به صورت مکتوب و شفاهی خواستیم در باشگاه حضور پیدا کنند و شرایطشان را اعلام کنند ما می‌دانیم که بازیکنانی داریم که پیشنهادهای ۴۰ و ۵۰ میلیاردی دارند و این کار ما را سخت می‌کند اما دوست داریم بازیکنانمان به خاطر عشق به هواداران در این تیم بمانند.

وی درباره وضعیت بدهی شستا و سند باشگاه پرسپولیس هم گفت: تاکنون چیزی به باشگاه ما ابلاغ نشده اما همه باید بدانند این دعوا بین فدراسیون فوتبال و شستاست و ما کاری به آن نداریم.‌ فدراسیون فوتبال آن قدر دارایی دارد که که نمی‌دانم چرا دوباره باید سراغ پرسپولیس بیایند؟ آن هم چند روز قبل از بازی مهم برابر سپاهان. ما قول می‌دهیم این ساختمان برای باشگاه باقی بماند. شستا تاکنون ۲۵ میلیارد طبق شنیده‌های ما دریافتی داشته و نمی‌دانم چرا سراغ ساختمان باشگاه ما آمدند. آقای دادگان چند سال پیش این ساختمان را برای باشگاه پرسپولیس خریداری کردند و سند و تاریخ آن مشخص است و این حق ماست و از آن دفاع می‌کنیم. ما مالک ۱۰۰ درصد ساختمان پرسپولیس هستیم و ربطی به ارزش حالای آن ندارد. در آن زمان، مبلغ ۳۵۴ میلیون تومان که ۵۰ درصد پول ساختمان بود، به فدراسیون دادیم و مابقی این مبلغ، بدهی ما به فدراسیون است و ربطی به بدهی شرکت شستا ندارد.

او در خصوص جذب پول‌هایی که توسط صدری صورت گرفته گفت: کلیه فضای درآمدی باشگاه به عهده کارگزار است و تا پایان قرارداد، نمی‌توانیم فضای دیگری را در این خصوص درآمدزایی کنیم. مبالغی که صدری به باشگاه آورده قرض بوده و برای این باشگاه دچار مشکل در پرونده‌هایی مثل بودیمیر و اینیگو ایجاد نشود، پول قرض شده و با آزاد شدن پول‌های ما در AFC این قرض‌ها را پرداخت می‌کنیم. ما به امید زنده‌ایم و تلاش می‌کنیم مشکلات را سریع حل کنیم تا باشگاه مقتدر ما در کورس مسابقات باقی بماند و هواداران می‌توانتد با طرح‌هایی که کارگزار دارد، در فضای معنوی، رسانه‌ای و مادی به باشگاه کمک کنند.

او در خصوص منفعل بودن باشگاه پرسپولیس در اتفاقات اخیر گفت: در خصوص برنامه سازمان لیگ توضیح دادیم و بارها مکاتبه کردیم و حتی توانستیم تاریخ را هم تغییر دهیم.

وی درباره راهکار  باشگاه برای حفظ بازیکنان هم گفت: هنوز هیچ بازیکنی دعوت به تمدید را رد نکرده و آن‌ها ابراز تمایل کرده است. یکسری مسائل مالی وجود دارد که باید واقع‌بین باشیم. یکسری از بازیکنان، ملی‌پوش هستند و پیشنهادهای خوبی دارند. یکسری افراد کنار باشگاه با دامن زدن به این اخبار و فرستادن پیشنهادهای وسوسه‌کننده شرایط را سخت می‌کنند اما ما دوست داریم بازیکنان را حفظ کنیم.

وی درباره وضعیت پرونده‌های حقوقی پرسپولیس هم گفت: اگر بخواهیم درباره پرونده‌ها تک به تک صحبت کنیم، وقت‌گیر است. کلیه پرونده‌هایی که چندین سال است این جا مانده نزدیک به ۷۰ پرونده است اما سعی می‌کنیم طبق اولویت‌بندی پرونده‌ها را جلو ببریم‌.

او درباره مذاکره با کنعانی‌زادگان گفت: من بارها با او صحبت کردم و او هم ابراز تمایل کرده اما پیشنهادهای عجیب و غریبی به او داده شده است. ما او را درک می‌کنیم که بخواهد فکر کند و سپس تصمیم بگیرد.

شکوری درباره کیفیت پیراهن پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا گفت: ما به درخواست هواداران پیراهنی را طراحی کردیم که همه راضی بودند و این اولین بار بود که رخ داد. زمان کم باعث شد کم و کاستی‌هایی به وجود بیاید. ما با آل‌اشپرت صحبت کردیم که در آینده پیراهن‌های بهتری به تیم بدهد. ما قبول می‌کنیم تفاوت‌هایی وجود داشت اما آل‌اشپرت قول داده پیراهن‌های بهتری بدهد.

او درباره واکسینه شدن اعضای بازیکنان پرسپولیس گفت: این بحث‌ها حاشیه است و ما هیچ‌کدام واکسن نزدیم‌. کم بودن تعداد کرونایی‌ها در تیم ما به علت رعایت موضوعات بهداشتی و تیم پزشکی ما بوده و حتی ما تعداد کمی هم کرونایی داشتیم.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۰۹۱۱۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان