//
کدخبر: ۳۰۸۶۲۹ //

برد ارزشمند برایتون برابر لیدز

تیم فوتبال برایتون درچارچوب رقابت های هفته سی وچهارم لیگ برتر جزیر امشب مقابل لیدز درحالی به پیروزی ارزشمند دست پیدا کرد که به «علیرضا جهانبخش» ۱۰ دقیقه فرصت حضور در زمین داده شد.

برد ارزشمند برایتون برابر لیدز
به گزارش فرتاک نیوز،

رقابت های لیگ برتر جزیره رفته رفته به پایان خود نزدیک و نزدیک تر می شود و در همین راستا نیز جدال بین تیم های پایین این جدول که برایتون  هم در بین آنهاست برای بقا در این لیگ حساس تر از قبل شده است.

برایتون که پیش از این دیدار با کسب ۳۴ امتیاز در جایگاه هفدهم این جدول بود برای فرار از انتهای جدول به پیروزی در این بازی نیاز داشت.

این درحالی است که آخرین پیروزی آنان به برتری سه بر صفر برابر نیوکاسل درهفته بیست و نهم باز می گشت و آنان از آن پس به بعد دیگر موفق به کسب پیروزی مقابل تیم دیگری در این  لیگ نشده بودند.

شاگردان «گراهام پاتر» دراین دیدار که در ورزشگاه «فالمر» برگزار شد «مارچلو بیلسا» و شاگردانش را با ارائه بازی حساب شده خود زمین گیر کردند گل اول برایتون را «پاسکال کراس» در دقیقه ۱۴ از روی نقطه پنالتی  به ثمر رساند و تیمش را پیش انداخت.

برایتون که با این گل تقریبا به خواسته خود رسیده بود در ادامه  با ارائه دفاع منطقی حریف را  کنترل و درست درزمانی که شاگردان بیلسا فشار حداکثری برای تغییر نتیجه را بیشتر از قبل کرده بودند «ولبک» هر آنچه که آنان رشته بودند پنبه کرد.

او در دقیقه ۷۹ از اشتباه مدافعان رقیب در دفع توپ در محوطه جریمه خودی  نهایت بهره را برد و با گلزنی اختلاف را ۲ برابر و خیال پاتر و تیمش را برای کسب این پیروزی آسوده کرد.  

بلافاصله پس ازبه ثمر رسیدن این گل جهانبخش به عنوان بازیکن جانشین وارد زمین شده و فرصت بازی پیدا کرد.

برایتون با کسب این پیروزی ۳۷ امتیازی شد و با سه پله صعود به رده چهاردهم جدول لیگ جزیره نقل مکان کرد.

بیلسا و شاگردانش نیز با ۴۷ امتیازی که اندوخته دارند در رده نهم باقی ماندند.

پیش از این دیدار تیم منچسترسیتی با کسب پیروزی ۲ بر صفر برابر سخت کوش کریستال پالاس یک قدم دیگر به کسب عنوان قهرمانی این فصل از رقابت های لیگ برتر نزدیک تر شد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۰۸۶۲۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان