//
کدخبر: ۳۰۱۰۴۳ //

جهانبخش به ترکیب اصلی می‌رسد ؟

برایتون در حالی امروز به مصاف تیم نوزدهم جدولی وست‌برومویچ آلبیون می‌رود که جهانبخش آماده است و می‌تواند برای تیم پاتر به میدان رود.

جهانبخش به ترکیب اصلی می‌رسد ؟

امروز در چارچوب هفته بیست و ششم لیگ برتر انگلیس، برایتون در هاثورن میهمان وست‌برومویچ آلبیون است. برایتون اکنون با 26 امتیاز در رده شانزدهم قرار گرفته و با تیم هجدهم جدول و سقوط به دسته پایین‌تر تنها 4 امتیاز فاصله دارد. وست‌بروم که با 14 امتیاز به همراه شفیلدیونایتد گزینه‌های اصلی سقوط به چمپیون‌شیپ هستند با تفکرات آلاردایس به مسابقه خواهند آمد.

جهانبخش پس از 43 روز توانست پس از مدت‌ها در ترکیب برایتون قرار گیرد و یک موقعیت مهم نیز بدست آورد. (فیلم آن را در اینجا مشاهده کنید) ستاره ایرانی برای بازی امروز نیز در لیست پاتر قرار دارد و می‌تواند به میدان آید.

به گزارش فرتاک نیوز،طبق پیش‌بینی سایت گاردین، جهانبخش در بازی امروز شانسی برای حضور در ترکیب اصلی ندارد زیرا هنوز به آمادگی کامل نرسیده و پاتر سعی دارد از بازیکنانی چون تروزار و مک‌آلیستر پشت «نیل موپِی» استفاده کند. اما به نظر می‌رسد جهانبخش و بازیکنانی مثل لالانا و ولبک بتوانند در دقایق پایانی به ترکیب برسند.

از ترکیب برایتون وبستر، اندونه، سولی مارچ و لمپتی مصدوم هستند و در این دیدار حضور ندارند. این تیم در 6 بازی اخیر خود نمایش خوبی نداشته و نیاز دارد در این مسابقه به پیروزی دست پیدا کند. برایتون 3 بازی اخیر خود را با 2 تساوی و یک شکست به اتمام رسانده و باید دید چه اتفاقی در مسابقه امشب رخ می‌دهد. نیل موپی با 7 گل بهترین گلزن این فصل برایتون محسوب می‌شود.

از طرف دیگر وست‌برومویچ شرایط نابسمانی دارد و در یک قدمی سقوط قرار گرفته است. آنها در 6 مسابقه اخیر خود به 3 باخت و 3 تساوی دست پیدا کردند و تیم آلاردایس شرایط خوبی ندارد.

ترکیب احتمالی برایتون به شرح زیر است:

دروازه‌بان: سانچس

مدافعان: بِرن – دانک – وایت

هافبک‌ها: والتمن – گروس – بیسوما – آلزاته

مهاجمان: تروزار – آلیستر و نیل موپی

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۰۱۰۴۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان