//
کدخبر: ۳۰۸۳۳۹ //

علیرضا امامی فر پیرامون اتفاقات اخیر شفاف سازی کرد

علیرضا امامی‌فر اما به منظور تنویر افکار عمومی و شفاف‌سازی پیرامون اتفاقات اخیر با سایت فدراسیون فوتبال گفت‌گویی انجام و توضیحات مهمی ارائه داد.

علیرضا امامی فر پیرامون اتفاقات اخیر شفاف سازی کرد
به گزارش فرتاک نیوز،

به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، به دنبال انتشار اخبار و گمانه‌زنی‌های مختلف درباره استعفای علیرضا امامی‌فر از سمت ریاست مرکز ملی فوتبال، متاسفانه شاهد جهت‌دهی هدفمند به اتفاقی هستیم که ریاست فدراسیون به صورت رسمی با آن مخالفت کرده است.

علیرضا امامی‌فر اما به منظور تنویر افکار عمومی و شفاف‌سازی پیرامون اتفاقات اخیر با سایت فدراسیون فوتبال گفت‌گویی انجام و توضیحات مهمی ارائه داد.

امامی فر درباره علت تصمیم اخیر خود برای استعفا از ریاست مرکز ملی فوتبال گفت: آن چیزی که حقیقت است این بوده که من واقعا به خاطر مشکلات خانوداگی و شخصی استعفا دادم. بنده نه تنها هیچ مشکلی با شخص رئیس فدراسیون فوتبال نداشتم بلکه در همین مدت همکاری حمایت همه جانبه آقای شهاب الدین عزیزی خادم را کنار خودم حس کردم. پای کار ترین فردی که در این مدت دیدم شخص رئیس فدراسیون بود که هر روز جهت برگزاری جلسات مختلف در مرکز ملی حضور داشت و پیگیر اداره امور مرکز تیم ملی از بنده نیز می‌شد.

امامی فر ادامه داد: یک حقیقت را نباید از یاد برد؛ اینکه ساختار فوتبال ایران اشکالات اساسی و مهمی دارد و این مسئله در اداره مرکز تیم‌های ملی نیز وجود دارد و تغییرات مدیریتی به وجود آمده در راستای برطرف کردن مشکلات درون سازمانی و اداری در تمام حوزه‌ها بوده است. الان متوجه شده‌ام که از طرف من حرف‌هایی نقل شده و قضاوت‌های شخصی را به تصمیم بنده ربط داده‌اند. منتهی باز هم می‌گویم واقعیت این است که مشکلات خانوادگی دارم و استعفا دادم که ریاست فدراسیون با این موضوع مخالفت کردند ،با این وجود برای حل کردن مشکلات شخصی به وجود آمده دو هفته مرخصی گرفتم. انشاالله اگر فضا فراهم بود حتما با حل مشکلات شخصی به کار ادامه خواهم داد.

رئیس مرکز ملی فوتبال درباره نگاهی که به شرایط کاری این مجموعه دارد هم گفت: مرکز ملی باید ویترین فوتبال ایران باشد. کار در فضای مرکز تیم های ملی بغیر از پشتیبانی، هنگام اردو و اعزام به مسابقات تیم های ملی می بایست به توسعه علمی و پژوهشی،ساختار عمرانی مبتنی بر ایجاد فضاهای جدید تمرینی روز دنیا نیز توجه نماید. بنده برای کار کردن در مرکز ملی فوتبال انگیزه بسیار زیادی داشتم و دارم و با شناخت کامل از نقاط قوت و ضعف‌ و مشکلات ،

قبول مسوولیت کردم تا با حمایت فدراسیون مرکز ملی را به استانداردهای جهانی و حرفه ای نزدیک کنیم .

وی افزود: اینجا باید به یک مرجع آماری وحرفه‌ای تبدیل شود و به مربیان فوتسال، فوتبال و فوتبال ساحلی وفوتبال بانوان در رده های ملی کمک کند. قطعا رسیدگی به مساله تجهیزات هم مهم است اما هدف‌گذاری‌های ما بالاتر از چیزی است که تا کنون وجود داشته است.

طبق نظر مساعد ریاست فدراسیون تغییر چارت مرکز ملی را در دستور کار خود داریم و با توجه به اینکه این مرکز به عنوان پشتیبانی کننده تیم های ملی نیز می باشد پیشنهاد دادیم وظایف دپارتمان تیم های ملی نیز در زیر مجموعه این مرکز قرار گیرد تا هم چابکی و سرعت در امورات اداری و اجرایی تیم ها بیشتر و بهتر انجام پذیرد و هم از پتانسیل کامل مرکز ملی برای کلیه تیم های ملی استفاده گردد. این مجموعه نیاز به تغییر و تحولات اساسی دارد و آقای عزیزی‌خادم هم برای این مهم قول همه گونه حمایت را داده‌اند و حتی با توجه به اهمیت موضوع و ماموریت در مرکز ملی این قسمت را مستقیما توسط خود نظارت و کنترل می نمایند.

امامی فر در ادامه در پاسخ به این سوال که چه اتفاقاتی رخ داد که تصمیم به استعفا گرفتید گفت: باز هم تاکید می کنم مشکلات شخصی خانوادگی داشتم. دراین مدت البته کارشکنی هایی هم صورت گرفت که مانع پیشبرد اهداف تعیین شده بود .

تمامی این مسائل برای اداره صحیح مرکز ملی باید حل شوند. البته ما آمده بودیم که تغییرات ایجاد کنیم اما مشکلات خانوادگی هم به این مسائل اضافه شد و منجر به تصمیمم برای استعفا شد که ریاست فدراسیون با آن مخالفت کردند.

علیرضا امامی‌فر در پایان تاکید کرد: حضور در مرکز ملی برای بنده و همکارانم موجب افتخار است و اهداف ما بر پایه انجام کار علمی و پژوهشی و آموزشی برنامه ریزی شده است. کیفیت و سلامت کار همواره در زندگی ام حائز اهمیت بوده است و امیدوارم بتوانیم با تمامی ارکان پرتلاش مرکز ملی پشتیبان خوبی برای فوتبال ایران باشیم.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۰۸۳۳۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان