//
کدخبر: ۳۰۳۱۵۵ //

پشت پرده اصلی اعطا میزبانی به بحرین / توافق ۱+۳ علیه فدراسیون ایران

فدراسیون فوتبال بحرین برای رسیدن به میزبانی رقابت های مقدماتی جام جهانی دست به کار بزرگی زد.

 پشت پرده اصلی اعطا میزبانی به بحرین / توافق 1+3 علیه فدراسیون ایران
به گزارش فرتاک نیوز،

در حالیکه اعلام رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا برای میزبانی رقابت های مقدماتی جام جهانی 2022 در گروه از مباحث چالش برانگیز طی روزهای گذشته بوده اما فدراسیون فوتبال کشورمان در بیانیه های خود از بیان اتفاق مهمی در این باره طفره رفته است.

موضوع مهمی که به اقدام پشت پرده بحرینی ها باز می گردد توافق با فدراسیون های فوتبال عراق،هنگ کنگ و کامبوج برای میزبانی بوده است.

بدین معنا که فدراسیون بحرین در کنار اعلام رسمی کاندیداتوری میزبانی خود موافقت سه فدراسیون دیگر گروه C را هم برای میزبانی در منامه گرفته و تنها فدراسیون فوتبال ایران بوده که با درخواست بحرینی ها مخالفت کرده است.

بدین ترتیب سه فدراسیون دیگر تیم های حاضر در گروه به جز فدراسیون کشورمان،با میزبانی تیم ملی بحرین موافقت کرده اند تا کنفدراسیون فوتبال آسیا یکی از دلایل اصلی برای اعطا میزبانی به بحرین را همین موضوع اعلام کند.اعلام موافقت عراق،هنگ کنگ و کامبوج برای میزبانی در بحرین در واقع ارائه پاسخ منفی به پیشنهاد میزبانی کشورمان در مرحله برگزاری متمرکز مسابقات بوده است.

در همین حال،اینکه کنفدراسیون فوتبال آسیا قصد دارد به زودی در این باره بیانیه ای صادر کند و توضیحات لازم را برای شفاف سازی ارائه کند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۰۳۱۵۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان