//
کدخبر: ۳۰۲۵۵۴ //

دوئل دیدنی لیگ برتری ها از امروز

از امروز تیم‌های لیگ برتری در مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی به میدان می‌روند.

دوئل دیدنی لیگ برتری ها از امروز

تیم های لیگ برتری از امروز حضور در جام حذفی را استارت می‌زنند. قرعه‌کشی این مرحله به گونه‌ای انجام شده که تیم‌های لیگ برتری به قید قرعه با یکدیگر روبه شده‌اند و حداقل 5 تیم لیگ برتری در نخستین گام جام حذفی خواهند شد.به گزارش فرتاک نیوز، در حالیکه برخی تیم‌ها از لیگ‌های دسته اول و دوم شانس زیادی برای صعود به مرحله یک هشتم را دارند. البته از سویی دیگر تیم‌های لیگ برتری که به مرحله یک هشتم صعود کنند راه هموارتری برای رسیدن به مراحل بالاتر خواهند داشت.

ذوب‌آهن- شهرخودرو

هر 2 تیم در لیگ برتر شرایط خوبی ندارند. ذوب‌آهن بعد از یک نیم فصل ناکامی سرمربی خود را تغییر داد و سیدمجتبی حسینی جانشین رحمان رضایی شد. دیدار دو تیم در هفته پنجم لیگ برتر با نتیجه 2 بر صفر به سود شهرخودرو به پایان رسید اما ذوب‌آهن نسبت به آن مسابقه شرایط متفاوتی پیدا کرده است. حسینی تحولات فنی در این تیم ایجاد کرده تحول فنی خوبی در تیم ایجاد کند. شهرخودرو هم همچنان تیمی پر نوسان است که با مشکلات مالکیتی و مالی فراوانی دست وپنجه نرم می‌کند اما در رده دهم جدول و بالاتر از ذوب آهن قرار دارد. در بازی امروز یکی از این دو تیم باید حذف شوند و ذوب آهن معمولا در جام حذفی شرایط خوبی دارد اما باید دید با توجه به اینکه سبزپوشان اصفهانی در لیگ برتر شرایط بدی در جدول دارند در منطقه خطر و سقوط هستند چقدر جام حذفی را جدی می‌گیرند. برنده این مسابقه به جمع شانزده تیم برتر جام می رسد که راهش برای صعود به مراحل بالاتر ممکن است راحت‌تر از این مرحله باشد.

گل گهر سیرجان-مس کرمان

تیم امیر قلعه‌نویی شروع خوبی در لیگ برتر داشت اما به مرور از جمع مدعیان خارج شد و قطعا گل‌گهری‌ها برای کسب سهمیه آسیا جام حذفی را جدی خواهند گرفت. گل‌گهر خوش شانس بود که در این مرحله به تیم دسته اولی مس برخورد کرد و دوست ندارد ناکام بزرگ لقب بگیرد و در اولین گام و در یک دربی حذف شود. البته رضا مهاجری سرمربی مس تجربه حضور در لیگ برتر را دارد و به خوبی هم با تفکرات فوتبالی قلعه‌نویی آشناست. مس در صورت پیروزی در این مسابقه یک شگفتی را رقم می‌زند و باید دید شاگردان مهاجری از پس تیم قلعه‌نویی برمی آیند یا نه.

ماشین‌سازی تبریز- فولاد خوزستان

در این بازی شاهد تقابل دو مربی استقلالی هستیم که با امکانات نابرابری مقابل یکدیگر قرار می‌گیرند. مهدی پاشازاده که به تازگی سرمربی ماشین‌سازی شده به هیچ عنوان اندازه جواد نکونام بازیکن تاثیرگذار و کارآمد ندارد و حذف فولاد به دست ماشین‌سازی شگفتی بزرگی خواهد بود. ماشین‌سازی تیم قعرنشین لیگ برتر فقط برای بقا تلاش می‌کند و حتی بعید است که جام حذفی را خیلی جدی بگیرد. نکونام هفته گذشته مقابل استقلال و فرهاد مجیدی شکست خورد و باید دید این بار مقابل یکی دیگر از مربیان استقلالی لیگ چه نتیجه‌ای می‌گیرد.

نساجی مازندران- سایپا تهران

نساجی مازندران در لیگ برتر در خطر سقوط است و به همین دلیل هم مجید جلالی دومین سرمربی این فصل خود را هم برکنار کرد تا شاید ساکت الهامی ناجی این تیم قدیمی و پرهوادار باشد. ساکت الهامی فصل گذشته تراکتور را قهرمان جام حذفی کرد و با شکست دادن استقلال روی سکوی اول ایستاد اما بخاطر درگیری‌هایی که در جریان بازی ایجاد کرد مدتی محروم شد و از تراکتور هم کنار گذاشته شد. حالا شاگردان ابراهیم صادقی کار دشواری مقابل نساجی مازندران خواهند داشت. سایپا در دور رفت لیگ برتر یک بر صفر نساجی را برده بود اما این نساجی تیمی کاملا متحول شده است.این اولین مسابقه از دوگانه جذاب نساجی و سایپاست.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۰۲۵۵۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان