//
کدخبر: ۳۰۸۲۰۶ //

زیدان: به تمام بازیکنانم افتخار می‌کنم/رئال هنوز زنده است

سرمربی رئال مادرید پس از تساوی مقابل چلسی در دور رفت نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا از امیدواری به فینالیست شدن بازیکنانش صحبت کرد.

زیدان: به تمام بازیکنانم افتخار می‌کنم/رئال هنوز زنده است
به گزارش فرتاک نیوز،

شب گذشته در دور رفت نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا رئال مادرید در ورزشگاه آلفردو دی استفانو مقابل چلسی به تساوی یک بر یک رسید تا کار صعود به لندن و استمفورد کشیده شود.

زیدان در پایان بازی اظهار داشت: نتیجه منصفانه‌ای‌ بود. نیمه اول خیلی خوب بازی نکردیم ولی در انتها به نظرم بازی ما بهتر شد و نتیجه تساوی عادلانه بود. چلسی در دفاع بسیار خوب کار می کند و مقابل تیمی گل زدیم که در 20 بازی اخیر تنها در 4 بازی گل خورده است.

وی ادامه داد: بنزما واقعاً تحسین برانگیز است اما به تمام بازیکنانم افتخار می‌کنم. تلاش آنها برایم بسیار لذت بخش است و خوشحالم از انگیزه آنها زیرا ما اکنون در این رقابت زنده ایم. ما می‌رویم تا در لندن گل های بیشتری به چلسی بزنیم.

سرمربی رئال مادرید تصریح کرد: باید ببینم در خصوص بازی شنبه در لالیگا چه تصمیمی درست است. آیا استراحت بدهم یا خیر. نیاز داریم که برخی بازیکنان استراحت کنند و باید بتوانیم در بازی بعدی ترکیب را مدیریت کنیم.

چهارشنبه آینده دیدار برگشت نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا بین چلسی و رئال مادرید در لندن و در ورزشگاه استمفوردبریج برگزار خواهد شد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۰۸۲۰۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان