//
کدخبر: ۲۹۲۷۹۶ //

واکنش زیدان به خطای هند راموس چه بود؟

سرمربی رئال مادرید درباره خطای هند مدافع اسپانیایی تیمش که از نظر داور پنالتی نبود صحبت کرد.

واکنش زیدان به خطای هند راموس چه بود؟

به نقل از آس، رئال مادرید یکشنبه در هفته چهاردهم لالیگا ۳ بر یک ایبار را شکست داد. زین الدین زیدان پس از بازی گفت: احساس خیلی خوبی دارم. به بهترین شکل بازی را شروع کردیم. دو گل به ثمر رساندیم اما سپس حریفی وجود داشت و  فرصت های خودش را داشت. تحت فشار قرار گرفتیم اما بازی را کنترل کردیم. این موضوع عادی بود. یک گل را وارد دروازه‌مان کردند و شرایط بازی تغییر کرد. ۲۰ دقیقه نخست فوق العاده بودیم.

سرمربی رئال مادرید افزود: بازی کردن در خانه ایبار سخت است اما توانستیم از شروع تا پایان بازی را در کنترل داشته باشیم. این جنگی است که نباید متوقف شود. هر سه روز بازی می کنیم.

به گزارش فرتاک نیوز،داور در جریان بازی خطای هند سرخیو راموس را در محوطه جریمه نادیده گرفت. سرمربی فرانسوی در این رابطه اظها کرد: مهم تر از همه این بود که داور در تصمیمش شکی نداشت. داور اینجاست تا سوت بزند. من درباره قضاوت نظری نمی دهم.

کریم بنزما گل نخست سفیدپوشان را به ثمر رساند. زیدان درباره مهاجم فرانسوی گفت: او فوق العاده عمل کرد اما نه فقط به خاطر گل، به دلیل بازی که به نمایش گذاشت که برای تیم خیلی اهمیت داشت. عملکرد همه تیم خوب بود.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۹۲۷۹۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان