//
کدخبر: ۳۰۶۹۳۴ //
سرمربی علم و ادب تبریز در گفت‌ و‌ گو با فرتاک ورزشی :

خادمی : داور یک گل ما را به اشتباه مردود اعلام کرد / دست نشان خدمات زیادی برای فوتبال کشور انجام داد

سرمربی تیم فوتبال علم و ادب تبریز گفت : برای رسیدن به یک هدف همدل هستیم و در ادامه راه چند برابر گذشته تلاش خواهیم کرد.

خادمی : داور یک گل ما را به اشتباه مردود اعلام کرد / دست نشان خدمات زیادی برای فوتبال کشور انجام داد

به گزارش فرتاک ورزشی، مهرداد خادمی سرمربی علم و ادب تبریز در گفت‌وگو با خبرنگار ما اظهار داشت : درگذشت استاد گرانقدر نادر دست نشان را به خانواده محترم ایشان و جامعه فوتبال ایران تسلیت عرض می‌کنم، بنده شاگرد آقای دست‌نشان بودم و باید بگویم ایشان خدمات زیادی به فوتبال ایران انجام داده و جامعه فوتبال به ایشان بدهکار هستند.

وی افزود : برابر امید گناوه بازی بسیار سختی را پشت سر گذاشتیم، دو تیم در این دیدار برای رسیدن به برتری تلاش فراوانی انجام دادند.

خادمی خاطرنشان کرد : با توجه به اینکه بازی دو تیم مس نوین و شهرداری همدان زودتر از بازی ما به اتمام رسید تیم گناوه با اطلاع از شکست شهرداری در نیمه دوم تلاش کرد پیروز میدان شود اما ما توانستیم با ارائه یک بازی حساب شده سه امتیاز را کسب کنیم.

خادمی در پاسخ به این سوال که، چه نظری درباره عملکرد داوران مسابقه دارید، بیان کرد : در نیمه نخست یک گل سالم زدیم که به اشتباه مردود اعلام شد اما در ادامه شاهد داوری خوبی بودیم و مشکل خاصی وجود نداشت.

سرمربی علم و ادب در پایان اظهار داشت : توجهی به جدول نداریم و بازی به بازی جلو می رویم، فکر نمی کنم تا روز آخر چیزی مشخص شود و هر تیمی که تلاش بیشتری انجام دهد می تواند به لیگ دسته اول صعود کند.

گفت‌وگو : امیررضا رضایی

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۰۶۹۳۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان