//
کدخبر: ۳۰۶۳۰۵ //
چوکا تالش ۱-۳ استقلال خوزستان

لطیفی به سقوط نزدیک شد/برد ارزشمند آبی پوشان

آبی پوشان اهوازی موفق شدند با پیروزی مقابل چوکا به جایگاه دوم جدول صعود کنند و در فاصله 4 امتیازی صدر جدول قرار بگیرند.

لطیفی به سقوط نزدیک شد/برد ارزشمند آبی پوشان
به گزارش فرتاک نیوز،

در ادامه رقابت‌های لیگ دسته یک و از هفته بیستم این مسابقات، امروز دو تیم چوکای تالش و استقلال خوزستان در شرایطی کاملاً متفاوت به قضاوت مجید محمدی – مهرداد نجفی – رضا اسکندری – جواد نصراللهی به مصاف هم رفتند. از یک‌سو شاگردان علی لطیفی با توجه به اینکه هفته گذشته مقابل ملوان شکست تلخی را متحمل شدند، به دنبال سه امتیاز این دیدار بودند و از طرفی آبی پوشان استقلال خوزستان نیز پس از دو تساوی برابر بادران و خوشه طلایی برای اینکه از کورس قهرمانی جا نمانند احتیاج مبرمی به برد داشتند و به همین دلیل تساوی به درد هیچ‌کدام از این دو تیم نمی‌خورد.

در این دیدار که در ورزشگاه خانگی چوکا برگزار شد ابتدا استقلال خوزستان توسط توانست توسط امید لطیفی به گل اول این دیدار دست یابد. در ادامه چوکایی ها که چیزی برای از دست دادن نداشتند موفق شدند به‌وسیله پرهام جوادی بازی را به‌تساوی بکشانند، اما این پایان کار نبود و شاگردان خلیفه اصل پس از دریافت گل تساوی یک‌بار دیگر این بار توسط بهروز یارانی از میزبان خود مجدداً پیش افتادند و در اواخر بازی درحالی‌که شاگردان علی لطیفی کاملاً جلو کشیده بودند، استقلالی‌ها با یک ضد حمله توسط علی کیانی فر تیر خلاص را بر پیکر چوکا فرود آوردند تا سبز پوشان تالشی بیشتر از هرزمانی خطر سقوط را حس کنند.

با احتساب این بازی و سایر نتایج هفته بیستم، تیم فوتبال چوکا از بیست بازی همچنان 19 امتیازی و با توجه شکست نود ارومیه در دقایق پایانی در جایگاه 16 جدول جای گرفت. از سوی دیگر استقلالی‌ها با این پیروزی شیرین خارج از خانه خود 34 امتیازی شدند و با تفاضل گل بهتر نسبت به فجر سپاسی یک پله صعود کردند و در رده دوم جدول قرار گرفتند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۰۶۳۰۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان