//
کدخبر: ۳۰۶۸۵۴ //

این کمال تمام شدنی نیست!

« کمال کامیابی‌نیا به عنوان بهترین بازیکن دیدار پرسپولیس_الریان انتخاب شد»

این کمال تمام شدنی نیست!
به گزارش فرتاک نیوز،

تیم پرسپولیس ایران در دومین دیدار خود در لیگ‌قهرمانان آسیا رقیب قطری خود را شکست داد و با شش امتیاز صدر نشینی خود را تثبیت کرد.

پرسپولیس در این دیدار نسبت به بازی اول خود با یک تغییر وارد زمین شد و کمال‌کامیابی‌نیا از ابتدا به جای سرلک در ترکیب قرار گرفت.

در ابتدای فصل با آمدن سرلک به پرسپولیس گل‌محمدی چالش سختی را برای انتخاب دو هافبک وسط خود تجربه کرد و انتخاب یک نیمکت‌نشین از بین سرلک، نوراالهی و‌کامیابی‌نیا  دردسر شیرینی برای سرمربی سرخ‌ها بود.

مصدومیت مدافعین میانی پرسپولیس و خالی بودن نیمکت این تیم در اواخر نیم فصل اول  موجب شد تا کامیابی‌نیا در خط دفاعی قرار بگیرد و زوج سرلک و نوراللهی در میان میدان به یک هماهنگی خاصی برسند و بعد از بازگشت کنعانی‌زادگان به قلب خط دفاعی بسیاری کمال را نیمکت نشین مطلق نیم فصل دوم دانستند کمااینکه در چند بازی و همچنین دیدار مقابل الوحده در لیگ قهرمانان آسیا این اتفاق رخ داد.

اما کمال هیچگاه دست از تمرین و تلاش نکشید  و گواه آن نمایش درخشانش در دیدار امشب مقابل الریان  بود که علاوه بر به ثمر رساندن گل اول برای پرسپولیس با قطع توپ‌های بجا، پرس هافبک‌های طراح حریف و شرکت در فاز تهاجمی عنوان بهترین بازیکن زمین را کسب کند و نشان دهد این کمال تمام شدنی نیست.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۰۶۸۵۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان