//
کدخبر: ۳۰۶۸۵۰ //

طوفان پرسپولیس مقابل الریان

«نماینده کشورمان دومین بازی خود در لیگ‌ قهرمانان آسیا را هم با برد پشت سر گذاشت»

طوفان پرسپولیس مقابل الریان
به گزارش فرتاک نیوز،

تیم فوتبال پرسپولیس ایران ساعاتی پیش در دومین دیدار خود در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا در گروه E به مصاف رقیب اصلی خود در این گروه یعنی تیم الریان رفت.

پرسپولیس که دیدار اول خود را با برد پشت سر گذاشته بود باید مقابل شاگردان لورن بلانی قرار می‌گرفت که در کمال ناباوری در دیدار اولشان مقابل گوا هند به تساوی رسیده بودند و انگیزه زیادی برای پیروزی داشتند.

سرخپوشان خیلی زود نبض بازی را در اختیار گرفتند و علاوه بر مالکیت توپ یکی دو‌موقعیت خوب را هم ایجاد کردند اما در رسیدن به گل ناموفق بودند.

یک خطای بی مورد در یک‌سوم‌دفاعی خودی توسط بازیکنان پرسپولیس موجب شد تیم الریان روی این ضربه ایستگاهی به آنچه می‌خواهد برسد و از نماینده کشورمان پیش بیافتد.

در ادامه نیمه اول تنها نکته قابل توجه مالکیت توپ توسط پرسپولیس و درخشش دروازه‌بان الریان بود که موجب شد نیمه اول با همان تک گل بازیکنان الریان به پایان برسد.

در نیمه مربیان یحیی گل‌محمدی قدرت بازیخوانی‌اش را به رخ بلانِ فرانسوی کشید و پرسپولیس با یک‌بازی پر فشار و هجومی در ۱۲ دقیقه ابتدایی این نیمه سه بار دروازه الریان را توسط کامیابی‌نیا و شهریارمغانلو(۲گل) گشود.

خط هافبک پرسپولیس با ارائه یک نمایش متحیر کننده در نیمه دوم قدرت این تیم را در آسیا نشان داد و سه گل و بیش از ده موقعیت گل حاصل شاهکار خط هافبک جنگنده و خلاق فینالیست سال گذشته لیگ قهرمانان آسیا بود.

سرعت بالای انتقال بین خطوط در کنار استفاده از قدرت پرس کامیابی‌نیا، خلاقیت نوراللهی، تکنیک و سرعت ترابی، پهلوان و عالیشاه در کنار تمام کنندگی مغانلو نیمه رویایی را برای یحیی گل محمدی رقم زد و کامبک شیرینی را برای پرسپولیسی‌ها بوجود آورد.

تنها نکته‌ای کم همچنان در تیم گل‌محمدی نگران کننده است تعداد کم گلها نسبت به موقعیت‌های ایجاد شده است که دیگر هواداران به این موضوع عادت کرده‌اند.

پرسپولیس با این برد شش امتیازی شد و بالاتر از گوای ۲ امتیازی و الوحده و الریان یک امتیازی با خیال راحت در صدر جدول قرار گرفت.

پوریا منصوری

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۰۶۸۵۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان