//
کدخبر: ۳۰۶۴۴۵ //

سرخپوشان اولین دیدار لیگ قهرمانان را با پیروزی پشت سر گذاشتند

تیم فوتبال پرسپولیس که عنوان نایب قهرمانی فصل گذشته لیگ قهرمانان آسیا را یدک می کشد در نخستین دیدار فصل جدید در شرایطی به برتری رسید که هنوز در استفاده کردن از موقعیت هایش مشکل دارد.

سرخپوشان اولین دیدار لیگ قهرمانان را با پیروزی پشت سر گذاشتند
به گزارش فرتاک نیوز،

تیم فوتبال پرسپولیس در نخستین بازی خود در لیگ قهرمانان ۲۰۲۱ آسیا از ساعت ۱۹ امروز در گواهند به مصاف الوحده امارات رفت که این دیدار با برتری یک بر صفر سرخپوشان به پایان رسید. سیدجلال حسینی (۴۱) برای پرسپولیس گل زد.

یحیی گل محمدی که تیمش با عنوان نایب قهرمانی فصل گذشته وارد فصل جدید شده است در این دیدار حامد لک، امیدعالیشاه (۷۰ عیسی آل کثیر)، سیدجلال حسینی، حسین کنعانی زادگان، احمد نورالهی، مهدی ترابی (۹۰ علی شجاعی)، میلاد سرلک، احسان پهلوان، وحید امیری، شهریار مغانلو (۷۷ کمال کامیابی نیا) و سیامک نعمتی را به میدان فرستاد.

در نیمه اول سرخپوشان تلاش زیادی کردند تا دروازه تیم الوحده را باز کنند و اکثر زمان بازی را در اختیار داشتند اما در زدن ضربات آخر یا بی دقت بودند و یا بدشانس.

با این حال در دقیقه ۴۱ این دیدار پس از چند رفت و برگشت توپ این سیدجلال حسینی بود که به ضربه‌ای دقیق و فنی دروازه حریف را باز کرد تا سرخپوشان در بهترین زمان ممکن به گل برسند و با پیروزی راهی رختکن شوند.

در نیمه دوم پرسپولیس هر چند بخش عمده زمان بازی را به حفظ نتیجه اختصاص داد اما بازهم صاحب فرصت‌های خیلی خوبی برای افزایش تعداد گل‌هایش داشت اما همان ضعفی که در لیگ برتر این تیم را آزار می‌دهد در این دیدار هم به چشم آمد و بازیکنان مختلف نتوانستند از موقعیت‌هایی که داشتند به گل برسند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۰۶۴۴۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان