//
کدخبر: ۳۰۵۷۸۷ //
در زمینی باختیم که در آن گل و گیاه روییده بود

نصرتی: ترابی برگ برنده پرسپولیس خواهد بود

سرمربی پارس جنوبی جم با انتقاد شدید از عملکرد سازمان لیگ در برگزاری مسابقات لیگ یک، تیمش را مستحق باخت مقابل رایکا بابل نمی‌داند.

نصرتی: ترابی برگ برنده پرسپولیس خواهد بود
به گزارش فرتاک نیوز،

 محمد نصرتی بعد از باخت یک بر صفر تیمش مقابل رایکا گفت: ما هفته های سخت و پر فراز و نشیبی را پشت سر گذاشتیم و خیلی تلاش کردیم تا بچه ها را با انگیزه بالا راهی این مسابقه کنیم. این بازی اهمیت ویژه ای برایمان داشت چون می خواستیم سال جدید را با برد به پایان آغاز کنیم.

وی ادامه داد: با آنالیزی که انجام داده بودیم، به خوبی از نقاط ضعف و قوت حریف مطلع بودیم. بازی را هم خیلی خوب آغاز کردیم و توانستیم 90 دقیقه توپ و میدان را از آن خود کنیم. ما با تکیه بر انگیزه و شجاعت بازیکنان جوان خود مبارزه می کنیم به طوریکه در این دیدار هم از چهار بازیکن 18 سال استفاده کردیم.

نصرتی درباره عملکرد بازیکنانش گفت: در طول جریان بازی کاملا مسلط به زمین و حریف بودیم و اگر بازیکنان مان فرصت طلب بودند می توانستیم با اختلاف 3 گل پیروز شویم. ما در مالکیت توپ و ایجاد موقعیت گلزنی برتر از حریف بودیم هرچند رایکا هم تیم قابل احترامی بود و در نهایت با خوش شانسی به گل رسیدند. ضمن اینکه جا دارد برای آقای دست نشان هم آرزوی سلامتی و شفای عاجل کنیم. 

سرمربی پارس جم در خصوص نحوه ی میزبانی رایکا اظهار داشت: نمی دانم چرا سازمان لیگ اصرار دارد به هر شکلی که شده بازی ها را فقط برگزار کند و کیفیت برایشان ابدا مهم نیست! این اولین دیداری بود که در ورزشگاه بابل برگزار می شد و به هیچ عنوان پروتکل های بهداشتی رعایت نشده بود به طوریکه حداقل 500 نفر بدون داشتن مسولیتی در ورزشگاه حضور داشتند! 

وی افزود: کیفیت بسیار بد زمین هم کاملا مشهود بود. زمین خیلی سفت بود و کلی گیاه متفرقه در زمین روییده بود. ابعاد زمین و حتی تیر دروازه ها استاندارد نبود! 

سرمربی پارس جنوبی جم با اشاره به کیفیت بد زمین که موجب مصدومیت یک بازیکن از هر تیم شد، گفت: داوری بد هم در این بازی مزید بر علت شد تا نتوانیم نتیجه لازم را کسب کنیم. واقعا در این شرایط سخت کرونایی و اقتصادی باید با مشکلات برگزاری مسابقات و داوری ها هم دست و پنجه نرم کنیم. نمی دانم چرا سازمان لیگ اصرار دارد در هر شرایطی مسابقات را برگزار کند. 

نصرتی درباره قرعه جام تیمش در جام حذفی اظهار داشت: ما تیمی بازی خواهیم کرد که کیفیت بالایی داشته و مربی کاربلدی روی نیمکت خود دارد. اما با تکیه بر انگیزه بازیکنان جوان خود دنبال شگفتی هستیم و می خواهیم شانس خود را امتحان کنیم. 

بازیکن اسبق پرسپولیس در خصوص برد این تیم مقابل نساجی مازندران اظهار داشت: پرسپولیس مثل همیشه خوب، با برنامه و مسلط بازی کرد و شایسته برد بود. تیم روان و دلچسب بازی کرد و بی شک ترابی بهترین بازیکن سرخپوشان بود. ترابی می تواند برگ برنده گل محمدی در لیگ قهرمانان آسیا باشد. 

وی در خاتمه خاطرنشان کرد: در بین نمایندگان کشورمان پرسپولیس شرایط خوبی به لحاظ کیفیت با ی دارد و با بازگشت آل کثیر و بازیکنان جذب شده این فصل هم می تواند مدعی باشد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۰۵۷۸۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان