//
کدخبر: ۳۰۵۵۳۳ //

تیم رضا عنایتی دوباره مدعی صعود شد

تیم هوادار تهران در دیداری خانگی توانست استقلال ملاثانی را شکست دهد.

تیم رضا عنایتی دوباره مدعی صعود شد
به گزارش فرتاک نیوز،

این نتیجه در حالی رقم خورد که هوادار شش بازی متوالی از رسیدن به پیروزی ناکام مانده بود اما شاگردان رضا عنایتی در این بازی توانستند یک برد ارزشمند را کسب کنند و دوباره به جمع مدعیان اضافه شوند.

در نیمه اول این مسابقه حملات دو تیم جواب نداد تا بازی نتیجه تساوی بدون گل به رختکن بروند. اما در دقیقه ۵۱ اسماعیل کیانی یک گل برای هوادار به ثمر رساند. تا دقیقه ۸۲ این نتیجه پابرجا تا این‌که هادی امینی برای استقلال ملاثانی گلزنی کرد و بازی را به تساوی کشید.

هوادار که دوباره پیروزی را از دست رفته می‌دید، حملات پرتعدادی را در آخرین دقایق انجام داد و بالاخره توسط حسین صادقی در وقت های اضافه به گل رسید.

 

با این نتیجه نماینده بنفش پوش پایتخت با ۳۰ امتیاز از ۱۹ بازی به رتبه پنجم صعود کردند. آن ها تا تیم دوم یعنی فجر سپاسی یک امتیاز و تا صدرنشین ۵ امتیاز فاصله دارند. استقلال ملاثانی هم در رتبه دوازدهم قرارگرفت.

 

هوادار هفته آینده با تیم رتبه پانزدهمی قشقایی بازی می‌کند و این در حالی است که مس کرمان بازی سخت و سرنوشت سازی را با شهرداری استارا خواهد داشت و شادی بهترین فرصت برای دیگر تیم ها شاید که با استفاده از توقف یکی از دو تیم، جایگاه آن ها را بگیرند.

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۰۵۵۳۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان