//
کدخبر: ۲۱۴۹۰۵ //

نقشه خاص ستاره پرسپولیس برای گلزنی در دربی

ستاره تیم پرسپولیس قصد دارد بعد از زدن گل در دربی امروز شادی خاصی داشته باشد.

 نقشه خاص ستاره پرسپولیس برای گلزنی در دربی
به گزارش فرتاک نیوز،

 در چارچوب هفته سوم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران، تیم‌های فوتبال پرسپولیس تهران و صنعت نفت آبادان به مصاف هم رفتند که در پایان 90 دقیقه، شاگردان کالدرون به پیروزی یک بر صفر رسیدند. تک گل این بازی را محمدحسین کنعانی زادگان با شوتی زیبا و اشتباه دریس به ثمر رساند تا نخستین گل خود را در لیگ زده باشد. کنعانی زادگان که در دیدار برابر نفت آبادان شانس حضور در ترکیب پرسپولیس را برای اولین بار بدست آورد با شوتی از فاصله نزدیک به 30 متری موفق به گلزنی شد.

کنعانی که پس از حضور در استقلال، صحبت‌هایی جنجالی را علیه این باشگاه انجام داد، پس از حضور در تیم سرخ پوش پایتخت با انتقاداتی از سوی هواداران روبرو شد و پس از پوشیدن پیراهن شماره 6، زمانی که در آن بازی گلزنی کرد، شادی گل خود را به نمایش شماره پیراهنش رو به هواداران اختصاص داد.

همچنین بخش بعدی شادی گل این مدافع جنوبی بود که پیش از این نیز با گلزنی برابر استقلال با پیراهن ملوان به حرکتی جنجالی از سوی او تبدیل شده بود و هفته پیش با گل برای پرسپولیس قصد داشت آن حرکت را تکرار کند. در همین رابطه و براساس شنیده‌ها کنعانی‌زادگان قصد دارد پس از گل زنی احتمالی به آبی پوشان شادی خاص و منحصر به فردی از خود به نمایش بگذارد.

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: برنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۱۴۹۰۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان