//
کدخبر: ۲۱۴۹۰۴ //

جانشین احتمالی شیخ دیاباته در ترکیب استقلال در دربی

استراماچونی، تنها سه گزینه را برای حضور در خط حملۀ خود در دربی 90 و مقابل پرسپولیس دارد.

جانشین احتمالی شیخ دیاباته در ترکیب استقلال در دربی
به گزارش فرتاک نیوز،

 مصدومیت شیخ دیاباته مالیایی که در  سه هفتۀ گذشته رقابت‌های لیگ برتر چیز خاصی را برای ارائه نداشت، شاید در این مقطع حساس و در دربی پایتخت، برای استقلالی‌ها تبدیل به یک اتفاق شیرین شود! چرا که حالا استقلالی‌ها ناگزیرند مهاجمی دیگر را جایگزین دیاباته در نوک پیکان خط حملۀ خود کنند که این اتفاق موجب آن خواهد شد تا به صورت خودکار تاکتیک استقلال نیز در دربی تغییر کند!

 اکنون استراماچونی، تنها سه گزینه را برای حضور در خط حملۀ خود دارد، گزینۀ اول او مرتضی تبریزی خواهد بود که سابقۀ حضور در پست مهاجم هدف را پیش‌تر داشته و دست برقضا این روزها از آمادگی بسیار خوبی نیز برخوردار است و می‌تواند بهترین انتخاب برای حضور در خط حمله باشد؛ گزینۀ دوم او محسن کریمی ریزنقش است که اگر استراماچونی دل به دریا بزند و با دو مهاجم بخواهد پای به میدان بگذارد، وی را در کنار تبریزی بازی  خواهد داد.

اما اصلی‌ترین سورپرایز استراماچونی و استقلال، می‌تواند سجاد آقایی جوان باشد! بازیکن جوان 20 ساله آبی‌ها که حسابی توانسته توجه سرمربی آبی‌ها را به خود جلب کند و تبدیل به جنجالی‌ترین شخصیت دربی پیش‌رو شود که مسئله‌ای چندان به دور از ذهن، با توجه به فلسفۀ خاص مربیگری استراماچونی نخواهد بود!

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: افکارنیوز
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۱۴۹۰۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان