//
کدخبر: ۳۰۵۰۸۷ //

کلانتری: وصله سقوط به نساجی نمی‌چسبد

هافبک تیم فوتبال نساجی مازندران گفت: وصله سقوط به نساجی نمی‌چسبد و ما اصلاً گزینه سقوط نیستیم.

کلانتری: وصله سقوط به نساجی نمی‌چسبد

ایوب کلانتری، در خصوص روند پیروزی‌های نساجی مازندران طی هفته‌های اخیر در لیگ برتر و جام حذفی اظهار داشت: به هر حال هر مربی تفکر و سلیقه‌ای دارد و از روزی که آقای الهامی به تیم ما آمده، روحیه جنگندگی و برتری را به تیم ما تزریق کرده است.

وی افزود: شرایط مسابقات و سبک بازی ما به شکلی شده که ما فقط برای بردن بازی می‌کنیم و به زمین نمی‌رویم که فقط فوتبال بازی کرده باشیم. روز گذشته در بازی مقابل نفت مسجد سلیمان بازیکنان این تیم اصلاً تصور نمی‌کردند ما جلوی آنها این مدلی بازی کنیم.

به گزارش فرتاک نیوز، هافبک تیم فوتبال نساجی مازندران خاطرنشان کرد: ساکت الهامی از نظر فنی به تیم ما کمک زیادی کرده ضمن آنکه چند بازیکن خوب هم به نساجی اضافه شده‌اند، البته ما همان تیم نیم فصل اول هستیم و مربیان پیشین هم برای ما زحمات زیادی کشیده‌اند. به خصوص آقای فاضلی که جزو مربیانی خوب و آینده‌دار فوتبال ایران محسوب می‌شود.

کلانتری در پاسخ به این سوال که آیا نساجی در لیگ برتر می‌ماند یا خیر، عنوان کرد: شک نکنید که وصله سقوط به نساجی نمی‌چسبد و ما اصلاً گزینه سقوط نیستیم. مطمئن باشید روز به روز بهتر می‌شویم، هر چند هنوز کاری نکرده‌ایم و اتفاقی رخ نداده است. ما باید تلاشمان را بیشتر کنیم و به میانه جدول و حتی رتبه تک‌رقمی فکر کنیم. با این امتیازاتی که من در جدول رده‌بندی می‌بینم، فاصله تیم‌ها نسبت به یکدیگر کم است و اگر بتوانیم به روند خوبمان ادامه بدهیم، غیرقابل تصور نیست که جایگاه نساجی در لیگ برتر امسال تک‌رقمی شود.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۰۵۰۸۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان