//
کدخبر: ۳۰۴۸۰۵ //

آندره‌ پانادیچ: طارمی می‌تواند در سطح اول فوتبال اروپا بدرخشد

مربی اسبق تیم فوتال پرسپولیس گفت: هواداران این تیم در دنیا بی نظیر هستند. بازیکنان ایرانی در آسیا بی‌نظیر هستند و اطمینان دارم قهرمانی آسیا دیر یا زود برای پرسپولیس رخ می‌دهد.

آندره‌ پانادیچ: طارمی می‌تواند در سطح اول فوتبال اروپا بدرخشد
به گزارش فرتاک نیوز،

آندره‌ پانادیچ یکی از چهره‌های مطرح فوتبال کرواسی که سابقه بازی در تیم‌هایی مانند هامبورگ، اشتروم گراتس اتریش، ناگویای ژاپن را در کارنامه دارد، در فصل اول حضور برانکو در پرسپولیس به عنوان دستیار وی فعالیت کرد اما به خاطر بیماری پدرش مجبور به بازگشت به کرواسی شد.

او در بازگشت مدتی هم در کادر فنی تیم ملی کرواسی پیش از جام جهانی فعالیت کرد. پانادیچ در مورد فوتبال ایران، پرسپولیس و برخی مسائل دیگر صحبت‌هایی انجام داد که در زیر می‌خوانید:

شرایط پرسپولیس را پیگیری می‌کنید؟

من روزهای خوبی را در پرسپولیس داشتم. با وجود اینکه زمان زیادی در این تیم نبودم همیشه حس می‌کنم که هوادار پرسپولیس بزرگ هستم.

پرسپولیس قهرمان چند سال اخیر فوتبال ایران است. نظر شما در این باره چیست؟

تیم از همان زمان روند خوبی را در پیش گرفت و معلوم بود که سرانجام این تیم به قهرمانی ختم می شود. امیدوارم این قهرمانی‌ها همچنان ادامه دار باشد.

بازی‌های این تیم را تماشا می‌کنید؟

تا جایی که امکانش باشد اما زیاد این فرصت پیش نمی‌آید اما همیشه پیگیر شرایط تیم بودم و واقعا بردهای متوالی پرسپولیس خوشحال کننده است.

پرسپولیس در سه سال اخیر دو بار تا آستانه قهرمانی در آسیا پیش رفت. فکر می کنی چه زمانی این قهرمانی اتفاق خواهد افتاد؟

بازیکنان ایرانی در آسیا بی نظیر هستند و مطمئن هستم این اتفاق دیر یا زود برای پرسپولیس رخ می دهد.

چند بار قرار شد در زمان برانکو برای جشن قهرمانی به ایران بیایی اما این اتفاق رخ نداد.

متاسفانه هر بار کاری پیش آمد اما دلم برای بی‌نظیرترین هواداران دنیا تنگ شده است و امیدوارم زودتر آنها را از نزدیک ببینم.

مهدی طارمی زمانی که شما در پرسپولیس بودید یکی از جوان‌های تیم بود. او امروز در فوتبال اروپا می درخشد. نظرت شما در باره او چیست؟

مهدی آن زمان از بهترین بازیکنان ما بود و از همان زمان نشان داد که توانایی تبدیل شدن به یک بازیکن بزرگ را دارد. برای او خوشحال هستم که این چنین در فوتبال اروپا در تیم بزرگ پورتو می درخشد و امیدوارم همین روند را حفظ کند.

آیا طارمی می تواند به تیم‌های خوب اروپا راه پیدا کند؟

پورتو هم باشگاه بزرگی است. او نشان داد که بازیکن بزرگی است و در سطح اول فوتبال اروپا هم می تواند بدرخشد.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۰۴۸۰۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان