//
کدخبر: ۳۰۴۷۰۷ //

آماده باش اسکوچیچ به دو استقلالی سابق

اللهیار صیادمنش و امید نورافکن نیز برای دقایقی هر چند کوتاه، در ترکیب تیم ملی ایران به میدان رفتند.

آماده باش اسکوچیچ به دو استقلالی سابق

 تیم ملی ایران در شرایطی روز گذشته موفق به شکست سوریه شد که اینگونه به نظر می رسید دراگان اسکوچیچ سرمربی ایران در حال آخرین آزمون و خطاهای خود برای چند پست مدنظرش است.
در بازی روز گذشته میلاد محمدی در در سمت چپ خط دفاعی تیم ملی به میدان رفت و به نظر می رسد اسکوچیچ او را برای آن پست انتخاب کرده ولی سرمربی کروات تیم ملی همچنان در حال بررسی گزینه های موجود در سمت راست خط دفاعی بود.

 

امید نورافکن مدافع چپ سپاهان که توانایی بازی در چند پست از جمله هافبک چپ را نیز دارد، در لیگ بیستم یکی از ستاره های تیم نویدکیا بود و همین مسئله منجر به این شد که اسکو از حضور این بازیکن در لیست تیم ملی استفاده کند. او روز گذشته به جای وحید امیری برای دقایقی کوتاه به میدان آمد تا در صورت نیاز ایران به حضور او در زمین، از آمادگی ذهنی برخوردار باشد.

اللهیار صیادمنش نیز که در اوکراین روزهای خوبی را سپری کرده است، همزمان با نورافکن به میدان آمد. او در صف طویل از مهاجمان خوب حاضر در تیم ملی گیر کرده ولی با وجود سن کمی که دارد، به نظر رسید که اسکوچیچ او را به آقای گل لیگ برتر ترجیح داده و از این مهاجم آینده دار در ترکیبش استفاده کرد.

 


تیم ملی فوتبال ایران که بازی های فوق العاده حساسی را برای صعود به مرحله اصلی مقدماتی جام جهانی پیش رو دارد، باید از نفرات آماده ای برخوردار باشد و همین مسئله باعث شده است که اسکوچیچ شاگردانش را در تمامی پست ها به خط کرده که در صورت نیاز از هر کدام از آنها بهره گیرد.
نورافکن و صیادمنش از جمله آن بازیکنانی هستند که در مواقع نیاز تیم ملی برای پرس و حمله به روی دروازه رقبا، می توانند عصای دست اسکوچیچ باشند و شاید حضور کوتاه و چن دقیقه ای آنها در برابر سوریه، یک آماده باش به این دو بازیکن بود که باید در آماده ترین فرم خود باشند تا در مواقع مورد نیاز، وارد زمین مسابقه شوند.

 

منبع: ورزش3
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۰۴۷۰۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان