//
کدخبر: ۳۰۲۳۲۸ //

اختصاصی/ دلایلی که می‌تواند پرسپولیس را قهرمان لیگ بیستم کند

پرسپولیس تهران نیم فصل اول رقابت های لیگ برتر فوتبال را با قهرمانی به پایان رساند و در این راستا دو تفاوت ویژه با سایر تیم ها تا پایان هفته هفدهم دارد.

اختصاصی/ دلایلی که می‌تواند پرسپولیس را قهرمان لیگ بیستم کند
به گزارش فرتاک نیوز،

پرسپولیس با هدایت یحیی گل محمدی و درخشش ستاره‌هایش توانست آرام آرام فاصله خود را با صدر جدول کم کند و در نهایت با قهرمانی در نیم فصل اول کار خود را به پایان برساند تا جدی‌ترین مدعی قهرمانی در لیگ بیستم باشد.

در لیگ بیستم شاهد دو تفاوت ویژه تا پایان هفته هفدهم بین پرسپولیس و سایر تیم‌ها هستیم که همین تفاوت‌ها آنها را برتر از دیگر تیم‌ها معرفی کرده و تا اینجای بازی‌ها توانسته‌اند در صدر جدول حضور داشته باشند.

اولین تفاوت سرخ پوشان پایتخت در این است که به سختی می‌توان آنها را با شکست مواجه ساخت به طوری که آنها در 17 بازی گذشته خود تنها یک شکست آنهم برابر آلومینیوم اراک متحمل شده‌اند در حالی که دیگر تیم‌های مدعی هم مانند سپاهان که در حال حاضر با 34 امتیاز در کنار پرسپولیس در صدر جدول قرار دارد ، سه شکست در کارنامه‌اش دیده می‌شود و استقلال نیز سه شکست از 17 بازی گذشته داشته است تا متوجه شویم که تیم یحیی شرایط متفاوتی حتی نسبت به سپاهانی دارد که با او هم امتیاز است.

دومین تفاوت پرسپولیس که نقش مهمی در صدرنشینی آنها با کم‌ترین شکست را تا پایان هفته هفدهم برعهده داشته است، تعداد گل‌های خورده است به طوری که آنها از 17 بازی گذشته خود تنها 8 گل دریافت کرده‌اند در حالی که جدی‌ترین رقیب آنها یعنی سپاهان 19 گل دریافت کرده است .

این دو فاکتور ویژه که بیانگر دفاع مستحکم آنها می‌باشد، شرایط را برای دیگر تیم‌ها که بتوانند از سد آنها عبور نمایند بسیار سخت کرده است و اگر این روند ادامه یابد، آنها بعید نیست برای پنجمین بار متوالی قهرمانی در لیگ برتر را جشن بگیرند.

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۰۲۳۲۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان