//
کدخبر: ۳۰۱۹۴۹ //

یحیی گل محمدی: با توجه به شیوه بازی، یک امتیاز حق پرسپولیس و صنعت نفت بود

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با اشاره به کیفیت نامطلوب چمن ورزشگاه آزادی گفت: وضعیت زمین و شرایط باد سبب بی‌کیفیت شدن بازی شد.

یحیی گل محمدی:  با توجه به شیوه بازی، یک امتیاز حق پرسپولیس و صنعت نفت بود

یحیی گل محمدی پس از تساوی بدون گل پرسپولیس مقابل صنعت نفت در ورزشگاه تختی آبادان گفت: خوشحالیم از اینکه در این شهر خوب، زیبا و خاطره انگیز هستیم و باید یادی از شهدای دفاع مقدس کنیم. امیدوارمروح تمام آنها شاد باشد.

به گزارش فرتاک نیوز،سرمربی پرسپولیس درباره کسب تساوی بدون گل مقابل نفت آبادان پس از ۶ پیروزی متوالی افزود: به دلیل شرایط باد و وضعیت نامناسب زمین چمن بازی عملکرد جذابی را شاهد نبودیم. در این گونه مسابقات باید به خوبی از ضربات ایستگاهی و اشتباهات حریف استفاده کرد اما دو تیم در کارهای دفاعی موفق بوده و اشتباه تأثیرگذاری به وجود نیامد. ضمن اینکه نتوانستیم از ضربات هم به خوبی استفاده کنیم.

وی ادامه داد: به نظرم با توجه به شیوه بازی، یک امتیاز حق پرسپولیس و صنعت نفت بود اما در این وضعیت خیلی مهم است اشتباه نکنیم. دروازه‌بان و دفاع ما عملکرد خوبی داشتند. از ضربات ایستگاهی استفاده نکردیم که همین باعث شد مساوی کنیم.

گل‌محمدی در خصوص عملکرد صنعت نفت تصریح کرد: نفت آبادان تیم خوبی است و مربی خوب و بازیکنان با کیفیتی هم دارد اما همانگونه که گفتم شرایط زمین به حدی بد بود که برخلاف اینکه تصور می‌کردم دو تیم بازی جذابی را به نمایش بگذرند، اما وضعیت زمین و شرایط باد سبب بی‌کیفیت شدن بازی شد. با این مسائل فکر می‌کنم بیشتر دیدارها در این ورزشگاه مساوی تمام می‌شود.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۰۱۹۴۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان