//
کدخبر: ۳۰۱۹۵۰ //

سرمربی صنعت نفت: پرسپولیس جزو بهترین‌ها است/ یک امتیاز این مسابقه برای ما ارزش داشت

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت گفت: پرسپولیس نتوانست از عمق دفاع ما عبور کند.

سرمربی صنعت نفت: پرسپولیس جزو بهترین‌ها است/ یک امتیاز این مسابقه برای ما ارزش داشت

تیم‌های فوتبال پرسپولیس و صنعت نفت در هفته هفدهم لیگ برتر امروز شنبه به مصاف هم رفتند که این بازی با نتیجه تساوی بدون گل تمام شد.

به گزارش فرتاک نیوز،سیروس پورموسوی سرمربی صنعت نفت در نشست خبری بعد از این بازی درباره فشار روی خط دفاعی تیمش گفت: به مردم آبادان بابت داشتن این بازیکنان که باوجود مشکلات بازی کردند، تبریک می گویم باوجود تمام قول‌هایی که دادند و عملی نشد، بازیکنانم در بازی امروز به مشکلات فکر نکردند. پرسپولیس نایب قهرمان آسیا است و در بازی‌های اخیر برده بود. ما پنج هفته نبرده بودیم و کار سختی مقابل یکی از تیم‌هایی که از نظر تاکتیکی جزو بهترین هاست و لایق صدرنشینی است، داشتیم.

وی افزود: اگر در ضربات آخر دقت می‌کردیم برنده می‌شدیم. در بازی‌های بزرگ تک موقعیت‌ها نتیجه را رقم می‌زند. پرسپولیس جزو بهترین‌ها است و خلق موقعیت برایمان سخت بود ولی بچه‌ها از پس این کار برآمدند. نوع بازی ما باعث شد پرسپولیس نتواند بازی همیشگی را انجام بدهد و چشم به ضد حمله و توپ بلند داشت. یک امتیاز این مسابقه برای ما ارزش داشت.

سرمربی صنعت نفت درباره گلایه سرمربی پرسپولیس از کیفیت زمین چمن آبادان تصریح کرد: با یحیی گل محمدی در بخش وزیدن باد و اینکه باد نگذاشت بازیکنان راحت بازی کنند، موافق هستم. با بازیکنان صحبت کردیم و آنها مشکلات را درک کردند. نه اهل کودتا هستیم نه اعتصاب. با جسارت بازی می‌کنیم. امیدوارم از این بازی جرقه خوبی برای بازیکنان باشد تا دوباره به شرایط خوب برگردیم.

پورموسوی درباره کم بودن کیفیت صنعت نفت در نیمه نخست، یادآور شد: احتیاط شرط عقل است. با توجه به نوع بازی پرسپولیس اول باید محک می‌زدیم. اگر از دقیقه ۸۰ به بعد مدیریت می‌کردند می‌توانستیم تک امتیاز را بگیریم. در نیمه دوم به دنبال کسب سه امتیاز بودیم.

سرمربی صنعت نفت در پایان گفت: فشاری که روی خط دفاعی ما آمد به خاطر ارسال‌ها و بازی مستقیم پرسپولیس بود. پرسپولیس نتوانست از خط هافبک ما عبور کند. ما از عمق دفاع آنها رفتیم ولی پرسپولیس نتوانست از عمق دفاع ما حرکت کند. پرسپولیس فقط از روی پرتاب‌ها و ضربات ایستگاهی خطرناک بود.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۰۱۹۵۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان