//
کدخبر: ۳۰۱۷۹۴ //

ترکیب تیم های لیورپول و چلسی اعلام شد

لیورپول و چلسی در چهارچوب این هفته از رقابت های لیگ برتر انگلیس به مصاف هم خواهند رفت و دیدار جذابی را برگزار می‌کنند. هر دوی این تیم‌ها به نظر می‌رسد که قافیه را باخته‌اند و شانس قهرمانی ندارند و به همین علت برای کسب سهمیه‌ی فصل آینده‌ی لیگ قهرمانان اروپا تلاش می‌کنند و در این مسیر جمع آوری امتیازات مهم خواهد بود.

ترکیب تیم های لیورپول و چلسی اعلام شد
به گزارش فرتاک نیوز،

لیورپول که در فصل گذشته‌ی لیگ برتر انگلیس عملکرد بسیار خوبی داشت و توانست قهرمان این رقابت‌ها شود، در این فصل نتوانست آن عملکرد خود را تکرار کند و در واقع خیلی زود دچار مشکل شد و نتوانست آن رقابت همیشگی خود را با منچسترسیتی داشته باشد. شاگردان یورگن کلوپ اکنون در تلاش هستند تا بتوانند سهمیه‌ی لیگ قهرمانان اروپا را برای فصل آینده به دست بیاورند و دستشان خالی نماند.

از طرفی چلسی در این فصل با تغییر مربی خود و آمدن توماس توخل روی کار، شرایط بهتری را تجربه کرد و اکنون در تلاش است که سهمیه‌ی لیگ قهرمانان اروپا را به دست بیاورد. چلسی با فرانک لمپارد در ابتدای فصل شروع جالبی نداشت و امتیازات زیادی را از دست داد.

ترکیب لیورپول بدین صورت خواهد بود: آلیسون بکر، الکساندر آرنولد، کاباک، فابینیو، رابرتسون، وایندالدوم، جونز، تیاگو، مانه، صلاح، فیرمینو.

ترکیب چلسی برای این بازی بدین شرح است: مندی، آزپیلیکوئتا، کریستینسن، رودیگر، جیمز، جورجینیو، کانته، چیلول، زیاش، مونت، ورنر.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۰۱۷۹۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان