//
کدخبر: ۳۰۱۵۴۳ //

کلانتری:داوری تحت تاثیر نیمکت تیم حریف قرار گرفت


کلانتری:داوری تحت تاثیر نیمکت تیم حریف قرار گرفت
به گزارش فرتاک نیوز،

علی اصغر کلانتری سرمربی فجر شهید سپاسی در کنفرانس خبری بعد از بازی مقابل شاهین شهرداری بوشهر در جمع خبرنگاران گفت:ابتدا از عوامل اجرایی شهر بوشهر در برگزاری مسابقه تشکر میکنم ولی در خصوص شرایط فنی بازی باید عرض کنم که تا دقیقه ٢٥بازی ما ٦الی ٧موقعیت خوب بدست اوردیم ولی از اواسط نیمه اول ، داوری با سوت های اشتباه و البته غیر عمد  سرعت بازی را گرفت.

کلانتری افزود:اگر کارت های پرتعدادی که داور مسابقه به بازیکنان من نشان داد و تمرکز تیم ما را به هم ریخت را بخواهیم عادلانه قضاوت کنیم حداقل در شرایط مشابه دو بازیکن تیم حریف باید از طرف داور اخراج می شد که نه تنها این اتفاق نیفتاد بلکه باعث برهم ریختن نظم و تمرکز تیم ما گردید.

کلانتری ادامه داد:هیچوقت در طول دوران ورزشی ام مثل امروز  ناراحت نشدم چراکه بعضی تصمیم ها و سوت های داور و نیمکت تیم مقابل که روی تمرکز داور جوان مسابقه اثر منفی داشت ، بازی را از شرایط خوب فنی که داشت دور کرد و نیمکت تیم حریف داور مسابقه را تحت تاثیر قرار داد. ما تیم فجر شهید سپاسی هستیم و مکتب این تیم شهید به گونه ایی می باشد که نیمکت ما همیشه به دور از تنش و شلوغی است.

وی بیان داشت:ما جز تیم های متمول لیگ نمی باشیم و همواره به اصول ارزشی پایبند بوده ایم ولی این دلیل نمی شود که از ضایع شدن حقمان نیز بگذریم .

کلانتری در خصوص مشکلات کمبود بازیکن گفت:مشکلاتی داریم که نمونه آن در همین بازی بود ،تیم ما تیمی است متکی به سرباز ولی امروز مشکلات دو سرباز ما حل نشد و امکان استفاده از انها را نداشتیم و همه جوره در خصوص تعداد بازیکن تحت فشار هستیم ولی با این سختی و فشار باز هم بازی جوانمردانه انجام دادیم.

کلانتری در خصوص مالکیت توپ در این بازی گفت:در کل بازی مالکیت متعلق به ما بود و در مجموع بنظرم ٧٠درصد مالکیت بازی در اختیار تیم ما بود که بخصوص در ٢٠دقیقه ابتدایی در زمین تیم حریف صاحب موقعیت شدیم ولی در ضربات نهایی کم دقت عمل کردیم ولی در مجموع  از بازیکنانم که با تمام تلاششان مردانه جنگیدند متشکرم ، با شرایطی که ما داشتیم و حاکم بر بازی بودیم این تساوی کمتر از برد نبود.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۰۱۵۴۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان