//
کدخبر: ۳۰۱۲۴۹ //

استقلال به دنبال قهرمانی/ «فکری» قهر نکرده است

رفسنجان - مربی تیم فوتبال استقلال تهران با اشاره به اینکه در فکر قهرمانی هستیم، گفت: بازیکنان استقلال را به لحاظ روحی روانی و فنی آماده بازی با مس رفسنجان کرده‌ایم.

استقلال به دنبال قهرمانی/ «فکری» قهر نکرده است
به گزارش فرتاک نیوز،

عبدالصمد مرفاوی یکشنبه شب در نشست خبری پیش از بازی با مس رفسنجان اظهار داشت: فردا بازی سخت و مهمی را داریم. با توجه به شرایطی که در جدول داریم، می‌خواهیم شرایط خود را در جدول حفظ کنیم و بالاتر بیاییم و در کورس باشیم.

وی ادامه داد: بازی سختی پیش روی ماست و ما هم آماده بازی هستیم. تمرینات خوبی را انجام داده‌ایم و کاملاً شرایط را درک می‌کنیم. مس تیم بسیار خوبی است و با برنامه کار می‌کند و از آنها شناخت داریم.

وی ادامه داد: مس رفسنجان نتایج خوبی گرفته و فردا برابر ما پرتلاش است ما هم تلاش می‌کنیم سه امتیاز را بگیریم. بازیکنان شرایط را درک می‌کنند و آن‌ها را به لحاظ روحی روانی و فنی آماده این بازی کرده‌ایم تا به پیروزی دست پیدا کنیم.

مرفاوی در پاسخ به این سوال که آیا نیامدن محمود فکری دلیل خاصی داشت، گفت: دلیل خاصی نداشت؟ گفت: ما در کادر فنی هستیم و باید به همدیگر کمک کنیم. اگر کسی شرایط جسمانی نداشت، من صحبت کنم و ما باید هماهنگ باشیم. این را باید بگویم که آقای فکری قهر نکرده است.

مربی تیم استقلال در واکنش به انتخاب رئیس جدید فدراسیون فوتبال گفت: فوتبال ایران باید یک مسیر جدید را طی کند. راجع به برنامه‌های رئیس فدراسیون فوتبال هم باید بگویم که امیدوارم او بتواند برنامه‌های مدنظرش را پیاده کند و از هر نظر شرایط را بهتر کند. من فکر می‌کنم چون این موضوع یک بحث ملی است، همه باید به ایشان کمک کنیم تا فوتبال ایران در آسیا حرف اول را بزند و بتوانیم جام‌هایی را بدست آوریم. ضمن اینکه در فوتبال داخلی هم شرایط اقتصادی تیم‌ها بهتر شود.

مرفاوی در خصوص شرایط تیم استقلال گفت: شرایط استقلال خوب است و باید تلاش کنیم جایگاهمان در جدول را بهتر کنیم و صدرنشین شویم. توان این کار را داریم و امیدوارم نتایج خوبی را در ادامه کسب کنیم و در آینده هواداران را خوشحال کنیم، ما کاملاً به موفقیت فکر می‌کنیم.

مربی تیم استقلال در خصوص رشید مظاهری گفت: من نمی‌خواهم در این باره صحبت کنم چون باید فردا بازی کنیم و باید تمرکزمان روی بازی فردا باشد. اگر قرار است مسئله‌ای باشد، مدیران تصمیمات را می‌گیرند و تصمیمات آن‌ها اعلام و اجرا می‌شود.

وی در این رابطه که آیا از سعید مهری بازیکن جدید استقلال استفاده می‌شود، گفت: خیر؛ سعید مهری امروز به تیم اضافه شد و در تمرین تیم شرکت نکرده است. امیدوارم در آینده از این بازیکن استفاده کنیم ان‌شاءالله در ادامه بتوانیم از او استفاده کنیم.

مرفاوی در خصوص مس رفسنجان نیز گفت: مس تیم خوبی است و با توجه به بازی‌هایی که از آن‌ها دیده‌ایم، می‌دانیم شرایط خوبی دارند. آن‌ها مرحله به مرحله جلو آمده‌اند و الان هماهنگی خوبی دارند و نتایج خوبی گرفته‌اند، آن‌ها بهتر از این هم می‌توانند بشوند.

وی در خصوص غایبان بازی فردای تیمش برابر مس رفسنجان گفت: تنها شجاعیان به دلیل مصدومیت در کنار ما نیست.

مربی تیم فوتبال استقلال در پاسخ به این سوال که آیا قول قهرمانی می‌دهید؟ گفت: قول قهرمانی که نه ولی به فکر قهرمانی هستیم. هیچ مربی‌ای نمی‌تواند این قول را بدهد. حتی تیم صدرنشین هم نمی‌تواند چنین قولی بدهد چون ۱۵ بازی باقی مانده است. ما با تمام وجود می‌جنگیم تا به این مهم دست پیدا کنیم.

مرفاوی گفت: امیدوارم فردا یک بازی خوب و قدرتمند را ارائه دهیم. ما می‌دانیم چه چیزی را می‌خواهیم و ان‌شاءالله بتوانیم سه امتیاز را بگیریم.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: مهر
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۰۱۲۴۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان