//
کدخبر: ۳۰۱۲۱۹ //

توضیح مالک شهرخودرو درباره مطالبات از پرسپولیس

مالک باشگاه شهرخودرو بعد از مدت‌ها سکوت با حضور در انتخابات فدراسیون فوتبال در خصوص آخرین شرایط این باشگاه و حواشی آن پاسخ داد.

توضیح مالک شهرخودرو درباره مطالبات از پرسپولیس

فرهاد حمیداوی پس از انتخابات فدراسیون فوتبال در مورد طلب این باشگاه از پرسپولیس بابت رضایتنامه یحیی گل‌محمدی گفت: پرسپولیس پول ما را نداده است. قراردادمان 6 میلیارد تومان بود. کمیته تعیین وضعیت رایی را داده و باید ببینیم چه می‌شود.

وی در مورد اینکه با سمیعی و شکوری در این مورد صحبت کرده، گفت: عزیزان قول هایی دادند و ان‌شاالله انجام شود.

حمیداوی در خصوص نقل و انتقالات تیم شهر خودرو نیز اینطور توضیح داد: طی سه چهارروز آینده تصمیمات جدی‌تری برای باشگاه می‌گیریم و اتفاقات خیلی خوبی می‌افتد.

وی در مورد جدایی امین قاسمی‌نژاد و گزینه‌هایی که برای انتقال او شکل گرفته گفت: تا این لحظه تصمیمی برای جدایی او نگرفته‌ایم.

حمیداوری در خصوص شکایت 400هزاردلاری میرسلاو، بازیکن اسبق این باشگاه نیز گفت: بختیاری زحمت وکالت این پرونده را می کشد. شکایت او 50 هزار دلار است. به دادگاه CAS شکایت کردیم چون او ایران را ترک کرده است. چک او صادر شده بود و تمام اتفاقات رقم خورد.

مالک شهرخودرو در مورد حضور استاندار بر سر تمرین این تیم و اینکه وطنخواه اعلام کرده قرار است مالکیت باشگاه تغییر کند، گفت: یک هفته پیش هیات مدیره باشگاه این تصمیم را گرفته بود. به خاطر مشکلاتی که برای شهرخودرو به واسطه عدم تحویل خودروها پیش آمد، می‌خواستند تصمیماتی بگیرند اما فعلا هیچ تصمیم گرفته نشده، این تصمیمات کلی بود.

حمیداوی در مورد اینکه آیا وطنخواه را او انتصاب کرده و چرا از تغییر مالکیت باشگاه صحبت کرده، گفت: بله، کمیته‌ای را برای حل مشکلات گذاشته بودیم که وطنخواه هم عضو این کمیته بود. شرایط تیم خوب است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۰۱۲۱۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان