//
کدخبر: ۳۰۰۶۷۹ //

دعوای پرسپولیس و شهرخودرو به کجا رسید ؟

مدیران باشگاه پرسپولیس اعلام کردند مدارکی دارند که ثابت می کند بدهی آنها به باشگاه شهرخودرو کمتر از عددی است که آنها بیان کرده اند.

دعوای پرسپولیس و شهرخودرو به کجا رسید ؟
به گزارش فرتاک نیوز،

اخیرا باشگاه شهرخودرو با تاکید بر حکم کمیته تعیین وضعیت و انتشار چند بیانیه از سوی مدیر رسانه ای این تیم اعلام کردند پرسپولیس محکوم شده و باید خیلی‌زود این مبلغ از سوی آنها پرداخت شود و در غیر این صورت این موضوع به کمیته انضباطی کنفدراسیون فوتبال آسیا کشیده می‌شود و دردسرهای بعدی را برای قرمزها به‌همراه دارد.

با اینکه در حکم کمیته تعیین وضعیت بدهی پرسپولیسی‌ها به شهرخودرو حدود ۸ میلیارد اعلام شده، حالا شهرخودرویی‌ها  از مبلغی بالاتر از اینها صحبت و ادعا می‌کنند که این بدهی بیشتر از ۸ میلیارد است که این موضوع تعجب پرسپولیسی‌ها را به‌همراه داشته است.

مدیران باشگاه پرسپولیس معتقدند که بدهی‌شان به باشگاه مشهدی به‌مراتب پایین‌تر از این حرف‌هاست و مدیران شهرخودرو می‌خواهند با شلوغ‌کاری در رسانه ها و فضای مجازی هرچه زودتر به پول‌شان برسند.

گفته می شود پرسپولیسی‌ها به همین مبلغ ۸ میلیارد هم معترض هستند و قصد دارند در کمیته استیناف مدارکی را ارائه کنند که ثابت کند بدهی‌شان به باشگاه مشهدی کمتر است. آنها معتقدند در زمان انصاری‌فرد مبلغی در حدود یک و نیم میلیارد تومان از بابت رضایتنامه گل‌محمدی که کلا ۶میلیارد بوده، پرداخت شده است و طرح رقم‌های ۸ میلیارد و یا بیشتر اصلا درست نیست.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: خبرگزاری ورزش ایران
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۰۰۶۷۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان