//
کدخبر: ۳۰۰۶۶۹ //

پدیده لیگ برتر در آستانه پیوستن به پرسپولیس ؛ معاوضه بزرگ انجام می شود؟

پرسپولیس برای تقویت خود در نیم فصل دوم به دنبال جذب یکی از مدافعان گل گهر سیرجان است. اما در ازای آن باید مدافعش را هم به تیم سیرجانی بدهد. امیر قلعه نویی در گفتگویی که با یحیی گل محمدی داشته است، شرط کرده است در ازای دادن علیرضا آرتا یا علیرضا ابراهیمی به پرسپولیس، امید عالبیشاه را نیز باید از سرخپوشان جذب کند.

پدیده لیگ برتر در آستانه پیوستن به پرسپولیس ؛ معاوضه بزرگ انجام می شود؟
به گزارش فرتاک نیوز،

امیر قلعه نویی در قبال درخواست یحیی گل محمدی برای جذب یکی از دو مدافع گل گهر سیرجان، خواستار جذب امید عالیشاه از پرسپولیس شده است.

به نظر می رسد یحیی گل محمدی در گفتگویی که با امیر قلعه نویی داشته، خواهان جذب علیرضا ابراهیمی یا علیرضا آرتا شده است.

یحیی گل محمدی به دنبال جذب یک مدافع است تا جای خالی شجاع خلیل زاده را پر کند و از این رو در گفتگویی که با امیر قلعه نویی داشته، خواهان جذب یکی از دو مدافع گل گهر سیرجان یعنی علیرضا آرتا یا علیرضا ابراهیمی شده است. این در حالی است که امیر قلعه نویی نیز به راحتی مدافعانش را از دست نداده و خواهان جذب امید عالیشاه در قبال این انتقال شده است.

موضوعی که باعث شده گل محمدی کمی تعلل کند. گل محمدی البته تاکید کرده حاضر است در قبال انتقال هر کدام از این دو مدافع آرمان رمضانی یا علی شجاعی را به گل گهر منتقل کند اما امیر قلعه نویی تمایلی به جذب این نفرات نداشته و به دنبال جذب عالیشاه است.

در این میان با توجه به حضور مهدی ترابی در نیم فصل و ترافیکی که در خط میانی سرخ ها ایجاد می شود، به نظر می رسد گل محمدی بتواند امید عالیشاه را به گل گهر فرستاده تا علیرضا آرتا یا علیرضا ابراهیمی را جذب کند اما با توجه به ارتباط بسیار صمیمانه ای که با عالیشاه دارد، بسیار بعید است با این انتقال موافقت کند.

گفتنی است در نیم فصل خلاف نقل و انتقالات ابتدای فصل، تمامی مذاکرات با خود گل محمدی است و باشگاه دخالتی در مذاکره با بازیکن ندارد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: خبرگزاری ورزش ایران
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۰۰۶۶۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان