//
کدخبر: ۲۹۹۵۰۰ //

مورینیو: گواردیولا لطفی در حقم کرد که هرگز فراموشش نمی‌کنم

سرمربی پرتغالی تیم فوتبال تاتنهام گفت برخلاف تصور عموم مردم نه تنها رویکردی منفی نسبت به همتای اسپانیایی خود در منچسترسیتی ندارد بلکه برای او احترام و ارزش فراوانی قائل است.

مورینیو: گواردیولا لطفی در حقم کرد که هرگز فراموشش نمی‌کنم
به گزارش فرتاک نیوز،

رقابت میان ژوزه مورینیو و پپ گواردیولا همواره یکی از جذاب‌ترین سوژه‌های دنیای فوتبال بوده است، چه زمانی که هر دوی آنها در لالیگا مربیگری می‌کردند چه اکنون که در لیگ برتر کار می‌کنند. به سبب اتفاقات و درگیری‌هایی که در سال‌های نخست این رقابت میان آقای خاص و همتای اسپانیایی‌اش رخ داد، شاید خیلی‌ها تصور می‌کنند که رابطه چندان دوستانه‌ای بین آنها وجود نداشته باشد، اما ژوزه مورینیو فاش کرد که نه تنها مدتی طولانی است میان او و گواردیولا کدورتی وجود ندارد، بلکه او برای همتای اسپانیایی‌اش در منچسترسیتی احترام فراوانی قائل است و این به خاطر حرکت انسان دوستانه‌ای بوده که پپ چند سال پیش در مورد سرمربی تیم فوتبال تاتنهام انجام داده است.

مورینیو در آستانه رویارویی با گواردیولا در بازی امشب (شنبه) تیم‌‌های فوتبال منچسترسیتی و تاتنهام در هفته بیست‌و‌چهارم لیگ برتر انگلیس که از ساعت 21 به وقت تهران آغاز خواهد شد، گفت: من سه سال در کنار پپ گواردیولا کار کردم (در بارسلونا به‌عنوان مترجم و کمک مربی) و آنجا ما همیشه با هم وقت می‌گذراندیم و با هم موفقیت‌های‌مان را جشن می‌گرفتم. با هم گریه نکردیم، اما زمانی که هر یک از ما چیزهای مهمی را در زندگی‌‌مان از دست دادیم، به یک دیگر تسلی و قوت قلب دادیم.

مورینیو ادامه داد: آن زمان مقطع مهمی از دوران بازیگری پپ و دوران کاری من در زمینه مربیگری بود که تجاربش برایم باقی ماند. بعد از اتفاقاتی که در آن سال‌ها رخ داد من هرگز نتوانستم نسبت به پپ حسی منفی داشته باشم. من جز آن دسته از مربیانی هستم که معتقدند اتفاقاتی که در زمین بازی رخ می‌دهد باید همان جا بماند. ضمن اینکه من از پپ خاطرات خوبی دارم و احساسم نسبت به او خوب است. برخی چیزها و اتفاقات در زندگی رخ می‌دهد که شما هرگز نمی‌توانید آنها را فراموش کنید. به‌عنوان مثال من هرگز فراموش نمی‌کنم که (سال 2017) وقتی پدرم فوت کرد، گواردیولا که می‌دانست او چقدر برای من مهم بود، به من زنگ زد و تسلیت گفت. من هم زمانی که مادر پپ درگذشت، به او زنگ زدم.

منچسترسیتی تحت هدایت پپ گواردیولا امشب در حالی میزبان تاتنهام ژوزه مورینیو است که میان صدرنشین 50 امتیازی جدول و سفیدپوشان لندن که در رده هشتم قرار دارند، 14 امتیاز فاصله است.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۹۹۵۰۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان